Numer oferty: StPr/24/2413
1. BIEŻĄCA REJESTRACJA ORAZ KSIĘGOWANIE FAKTUR SPRZEDAŻY ORAZ NOT KSIĘGOWYCH, ODSETKOWYCH,
2. PROWADZENIE REJESTRU SPRZEDAŻY VAT ORAZ TERMINOWE SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH,
3. DOKONANIE NA DZIEŃ BILANSOWY ODPISÓW AKTUALIZUJĄCYCH NALEŻNOŚCI,
4. PLANOWANIE DOCHODÓW BUDŻETOWYCH ORAZ ANALIZA WYKONANIA PLANU DOCHODÓW,
5. PROWADZENIE REJESTRU UMÓW Z ODBIORCAMI ZEWNĘTRZNYMI,
6. SPORZĄDZANIE COMIESIĘCZNYCH INFORMACJI DOT. NALEŻNOŚCI,
7. SPORZĄDZANIE KWARTALNYCH SPRAWOZDAŃ DOT. NALEŻNOŚCI,
8. TERMINOWE PRZEKAZANIE WYKONANYCH DOCHODÓW BUDŻETOWYCH ORAZ NALEŻNOŚCI ZASILAJĄCYCH FWSZ,
9. UZGADNIANIE KONT ROZRACHUNKOWYCH
GODZINY PRACY: 07.00-15.00
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV NA ADRES E-MAIL: rziszczecin@ron.mil.plCV+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ: ul. NARUTOWICZA 17B, 70-240 Szczecin
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.