Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Miar w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw realizacji projektu ŚKLGUM w Wydziale Rozwoju Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Departamencie Innowacji i Rozwoju

00-139 Warszawa Elektoralna 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizuje obowiązki Beneficjenta wynikające z Porozumienia o Dofinansowaniu Projektu ŚKLGUM (I Etap II faza) we współpracy z innymi Stanowiskami i Wydziałami w DIR oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, przygotowuje raporty oraz inne informacje sprawozdawcze, w zakresie wymaganym przez IZ
  • Bierze udział w postępowaniach przetargowych dotyczących prac badawczo-rozwojowych i organizacji działalności badawczo-rozwojowej Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar (ŚKLGUM) w zakresie właściwości Wydziału oraz monitoruje realizację umów z dostawcami aparatury pod względem kwalifikowalności wydatków, zgodności z Porozumieniem z IZ, zgodności z WOD oraz obowiązującymi wytycznymi dla projektów współfinansowanych ze środków UE
  • Monitoruje i dba o sprawny przepływ dokumentacji kontraktowej z Konsorcjantem (Politechnika Świętokrzyska) oraz prowadzi i aktualizuje platformę SharePoint zawierającą bieżące informacje dot. aparatury i wyposażenia zakupionych w ramach Projektu
  • Wspiera Kierownika Projektu w nadzorze nad realizacją umów zawartych w ramach projektu (dot. aparatury i wyposażenia) oraz monitorowaniu harmonogramu realizacji projektu
  • Bierze udział w weryfikacji i opiniowaniu materiałów opracowanych w ramach Projektu z uwzględnieniem zasad realizowania projektów współfinansowanych z UE
  • Przygotowuje i prowadzi dokumentację projektu, w tym rozwija i zarządza repozytorium projektu oraz przygotowuje dokumentację do kontroli projektów
  • Przygotowuje analizy, raporty, sprawozdania i prezentacje
  • Dba o porządek w dokumentacji związanej z projektem, archiwizuje dokumenty złożone do Instytucji Zarządzającej


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.


W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie BIP GUM, w zakładce "Praca w GUM".



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
przy realizacji Projektów finansowanych z UE lub w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność opracowywania dokumentacji dotyczącej przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami
  • Umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE
  • Wiedza o perspektywie UE na lata 2021-2027
  • Znajomość Prawa zamówień publicznych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność: współpracy, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, pracy pod presją czasu, zorientowanie na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Certyfikat PRINCE2 Foundation
  • Umiejętność pracy w systemie LSI oraz SL
  • Znajomość metodyki PRINCE2


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Kopia certyfikatu PRINCE2 Foundation

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Miar
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Elektoralna 2
    00-139 Warszawa

    Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/06/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi