Opis stanowiska pracy
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw zamówień publicznych w Wydziale Zamówień Publicznych i Administracji, Biuro Dyrektora Generalnego 00-400 Warszawa Ul. Nowy Świat 6/12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - organizuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowania zakupowe, z zastosowaniem trybów i form określonych przepisami prawa. Przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówień publicznych i postępowania zakupowe; obsługuje formalnie i administracyjnie postępowania o udzielanie zamówień publicznych (w tym postępowania zakupowe); uczestniczy w prowadzeniu rejestru zamówień publicznych
- uczestniczy w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza (kompletuje i prowadzi dokumentację postępowania) oraz członka komisji przetargowych w celu zapewnienia sprawnego i prawidłowego przebiegu postępowań o udzielanie zamówień publicznych
- wspiera pracowników komórek organizacyjnych PAA w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji postepowania o udzielenie zamówienia publicznego; opiniuje i weryfikuje pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, przepisami Kodeksu cywilnego oraz zarządzeniami Dyrektora Generalnego PAA (wniosków, wyboru trybów i form prowadzenia postępowań, projektów ogłoszeń, specyfikacji warunków zamówienia, opisów przedmiotów zamówienia, szacunków, projektów umów)
- uczestniczy w procesie planowania zamówień publicznych (zbieranie potrzeb od komórek organizacyjnych PAA, sporządzanie planu zakupów i planu postepowań o udzielenie zamówień oraz przygotowanie zmian do planów, monitorowanie realizacji planów)
- współpracuje z centralnym zamawiającym oraz komórkami organizacyjnymi PAA w zakresie przygotowania i prowadzenia zamówień centralnych i zamówień wspólnych
- monitoruje zmiany przepisów z zakresu zamówień publicznych, uczestniczy w opracowywaniu projektów zmian przepisów wewnętrznych w celu zagwarantowania zgodności regulacji wewnętrznych z przepisami powszechnie obowiązującymi; monitoruje i analizuje bieżące orzecznictwo w zakresie zamówień publicznych w szczególności orzeczeń KIO, sądów krajowych, opinii UZP oraz wyników kontroli UZP a także publikowanych przez UZP informatorów oraz przekazuje informacje pracownikom PAA
- sporządza roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach publicznych, sporządza informacje dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz innych instytucji zewnętrznych, uczestniczy w postepowaniach odwoławczych, opiniuje akty prawne związane z obszarem zamówień publicznych
- przygotowuje umowy z zakresu działania wydziału zamówień i administracji oraz sprawuje merytoryczny nadzór nad realizacją wskazanych przez przełożonego umów
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Realizacja zadań związana z:
- zagrożenie korupcją
- stresem związanym z kontaktami z uczestnikami postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i postępowań zakupowych
Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
powyżej 2 lat, w zakresie prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów aktów prawnych: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks cywilny w zakresie zobowiązań
- Wiedza specjalistyczna z obszaru zamówień publicznych, w szczególności z prowadzenia postepowań o udzielanie zamówień publicznych
- Rzetelność i terminowość
- Komunikatywność, w tym umiejętność poprawnego formułowania myśli w mowie i na piśmie
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność negocjacji
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, Internetu
- Umiejętność obsługi ogólnodostępnej platformy e-Zamówienia
- Umiejętność obsługi systemu klasy EZD oraz umiejętność prowadzenia spraw w systemie klasy EZD
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
- Wiedza z zakresu zarządzania zakupami i metod (technik) realizowania zakupów
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznychKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-31
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Starszy Specjalista BDG/WZA (143843)”
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.