Opis stanowiska pracy


Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw certyfikacji, nadzoru i licencjonowania personelu służb ruchu lotniczego w Inspektoracie Personelu ATS, w Departamencie Żeglugi Powietrznej

02-247 Warszawa Ul. Marcina Flisa 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy związane z wydaniem, wymianą, przywracaniem ważności, zawieszaniem lub cofaniem licencji lub świadectw kwalifikacji i uprawnień do nich wpisywanych, jak również spraw związanych z uznaniem świadectw kwalifikacji lub dokumentów równoważnych oraz uprawnień do nich wpisywanych wydanych przez organ obcego państwa.
  • Prowadzi sprawy związane z uznawaniem kwalifikacji w zawodach regulowanych w zakresie personelu służb ruchu lotniczego.
  • Bierze udział w procesach certyfikacji organizacji szkoleniowych szkolących personel służb ruchu lotniczego, w tym bezpośredni udział w audytach certyfikacyjnych, audytach w ramach bieżącego nadzoru i kontrolach doraźnych oraz nadzoru nad egzaminami i ocenami.
  • Opracowuje projekty decyzji administracyjnych Prezesa Urzędu dotyczących wydawania, wymiany, zawieszania, cofania licencji lub świadectw kwalifikacji i uprawnień do nich wpisywanych oraz decyzji dotyczących wydania, odmowy wydania, przedłużenia, zmiany, zawieszenia lub cofnięcia certyfikatu ośrodka szkolenia lotniczego.
  • Weryfikuje pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami instrukcji wykonawczych ośrodków szkolenia personelu służb ruchu lotniczego.
  • Zgłasza uwagi w celu aktualizacji zbioru procedur licencjonowania personelu służb ruchu lotniczego oraz zbioru procedur certyfikacji i bieżącego nadzoru nad organizacjami szkoleniowymi szkolącymi personel służb ruchu lotniczego
  • Bierze udział w bieżącej obsłudze informacyjnej środowiska lotniczego w sprawach związanych z kwalifikacjami członków personelu służb ruchu lotniczego oraz z certyfikacją organizacji szkoleniowych szkolących personel służb ruchu lotniczego
  • Bierze udział w pracach zespołów zadaniowych i grup roboczych w obszarze personelu ATS.


Warunki pracy


  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych

  • praca powyżej 4 godzin przed monitorem ekranowym


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).


Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku lotniczym lub wyższe i studia podyplomowe o kierunku lotniczym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 2 lat stażu pracy w lotnictwie

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Przeszkolenie z zakresu technik audytowania - audytor wewnętrzny wg normy ISO
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Dobra znajomość międzynarodowych i krajowych przepisów z zakresu personelu ATS, w tym: ustawa Prawo lotnicze oraz przepisy wykonawcze do niej; przepisy międzynarodowe ICAO i UE dot. personelu ATS.
  • Znajomość Kpa
  • Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów w praktyce.
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania ruchem lotniczym
  • Szkolenie z zakresu zarządzania bezpieczeństwem w ruchu lotniczym
  • Aktualna lub wygasła licencja kontrolera ruchu lotniczego lub informatora FIS, lub świadectwo kwalifikacji FIS lub AFIS
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (C1)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu technik audytowania - audytor wewnętrzny wg normy ISO
  • Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie prawo jazdy kat. B lub oświadczenie w tym zakresie
  • Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania ruchem lotniczym
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie szkolenia z zarządzania bezpieczeństwem w ruchu lotniczym
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania aktualnej lub wygasłej licencja kontrolera ruchu lotniczego lub informatora FIS, lub świadectwo kwalifikacji FIS lub AFIS.
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie biegłym (C1)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Lotnictwa Cywilnego
    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Marcina Flisa 2
    02-247 Warszawa

    z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym:
    "Oferta pracy LOŻ-6/3-90/2024"

    Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej), lub przesłać mailem na adres rekrutacja@ulc.gov.pl

    Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
    22 520 75 79
    22 520 74 02
    lub mailowego na adres: rekrutacja@ulc.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/10/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi