Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw opisywania stanowisk pracy i naboru w Wydziale Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego Biura Dyrektora Generalnego

00-911 Warszawa al. Niepodległości 218

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje proces sporządzania opisów stanowisk pracy członków korpusu służby cywilnej Ministerstwa Obrony Narodowej (MON), w tym: analizuje projekty opisów stanowisk pracy m.in. pod względem poprawności ich sporządzenia, właściwego sformułowania zadań oraz zgodności z wewnętrznymi regulaminami organizacyjnymi komórek organizacyjnych. Dokonuje korekt i przedstawia propozycje zmian zapisów oraz prowadzi ewidencję i dokumentację z przebiegu procesu uzgodnień.
  • Prowadzi nabory na wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w MON, w tym: zapewnia obsługę administracyjną procesu naboru, uczestniczy w pracach komisji rekrutacyjnych, przygotowuje i ewidencjonuje dokumentację naborową.
  • Prowadzi sprawy związane z organizacją praktyk studenckich, staży i wolontariatów organizowanych w MON.
  • Monitoruje pod względem formalnym proces sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej oraz pierwszej oceny w służbie cywilnej, w szczególności weryfikuje prawidłowość wypełniania arkuszy ocen oraz terminowość ich sporządzania, przygotowuje zestawienia dotyczące ocen okresowych a także dokonuje analizy i przedstawia rekomendacje w zakresie zgłaszanych od ocen sprzeciwów.
  • Bierze udział w procesie wartościowania stanowisk pracy członków korpusu służby cywilnej MON, w tym: organizuje i bierze udział w pracach Zespołu wewnętrznego ds. wartościowania stanowisk pracy, przygotowuje dokumentację oraz analizuje uwagi i sprzeciwy od wyników wartościowania. Prowadzi i aktualizuje bazę danych w tym zakresie.
  • Przygotowuje analizy i informacje dotyczące realizowanych przez Wydział procesów i zadań, w tym na potrzeby udzielania odpowiedzi na interpelacje, zapytania oraz wnioski o dostęp do informacji publicznej, a także dla Szefa Służby Cywilnej.
  • Bierze udział w opracowywaniu, doskonaleniu i modyfikowaniu procedur pozostających we właściwości Wydziału oraz działaniach na rzecz budowania wizerunku Ministerstwa jako atrakcyjnego pracodawcy.


Warunki pracy

Budynek:



  • na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich

  • wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich  


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • Praca administracyjno-biurowa

  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • Obsługa urządzeń biurowych

  • Zagrożenie korupcją - udział w procesie naboru na wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej MON



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Zwróć uwagę na termin, miejsce i sposób składania dokumentów oraz ich kompletność. 

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).

  • Nie dopuszczamy uzupełniania oferty, jeśli upłynął termin składania dokumentów.

  • Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Zachęcamy do skorzystania z gotowego wzoru.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i odręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą, wskazane w części "DOKUMENTY NIEZBĘDNE". Na ich podstawie zostanie dokonana weryfikacja spełniania przez Ciebie wymagań formalnych.

  • Podaj w ofercie adres poczty elektronicznej (e-mail). Za jego pośrednictwem powiadomimy Cię jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).

  • Pracownikowi może być nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie ustawy o obronie Ojczyzny.

  • Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie Nr 30 Dyrektora Generalnego Ministerstwa Obrony Narodowej z dnia 18 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Obrony Narodowej.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 1 roku w obszarze rekrutacji pracowników lub przygotowywania opisów stanowisk pracy lub zarządzania zasobami ludzkimi w zakresie miękkiego HR

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie zasad dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków i sposobu dokonywania pierwszej oceny w służbie cywilnej
  • Znajomość problematyki z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • Znajomość struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętność: organizacja pracy własnej
  • Umiejętność: współpraca z innymi
  • Umiejętność: dążenie do rezultatu
  • Umiejętność: poszukiwanie rozwiązań
  • Umiejętność: komunikacja, w tym komunikacja pisemna
  • Spełnienie wymogu określonego w ustawie o służbie cywilnej dotyczącego zakazu zatrudniania w służbie cywilnej osoby, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć Oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażanie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, w szczególności mogą to być: świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty (UWAGA: należy dołączyć kopie dokumentów, które w sposób niebudzący wątpliwości potwierdzają zarówno rodzaj, jak i długość wymaganego doświadczenia). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
    • Kopię posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
    • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/nie pracowałeś ani pełniłaś/nie pełniłeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/ nie byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Obrony Narodowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    al. Niepodległości 218
    00-911 Warszawa

    Dokumenty można również składać:
    - osobiście w Punkcie podawczym MON, al. Niepodległości 218 - wejście od ul. Filtrowej (pn.-pt., w godz. 8.15-16.15) w zamkniętej kopercie z nr oferty BIP KPRM
    - przez E-PUAP.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/03/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi