
Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Supervisor sklepu na evencie Harrego Pottera!
Kraków, małopolskie
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Nadzorowanie pracy zespołu sprzedawców (3-10 osób)
- Obsługa klientów i doradzanie w wyborze produktów
- Dbanie o wygląd sklepu i uzupełnianie towaru
- Kontrola utargu i rozliczanie kas fiskalnych
- Współpraca z organizatorami eventu
- Rozwiązywanie problemów na bieżąco
Od Kandydatów oczekujemy:
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży detalicznej (np. sklepy z gadżetami, odzieżą, książkami)
- Umiejętność zarządzania zespołem - planowanie pracy, delegowanie zadań
- Dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu
- Podstawowa obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
- Gotowość do pracy w weekendy i wieczorami
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w magicznej atmosferze na wyjątkowym evencie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość pracy przy innych eventach i projektach
- Darmowe bilety na wydarzenie
- Gwarantowany transport do Alwernii
- Zniżki na obiady
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
