#

Technical Service Desk with German

Hays Poland

Kraków, mazowieckie

Hays Poland

Technical Service Desk with German

Kraków
Technical Service Desk with German
Kraków
NR REF.: 1168405

Dla międzynarodowej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Technical Service Desk with German.

Obowiązki:
• Wsparcie pierwszej linii - Service Desk, kontakt z klientami przez telefon, intranet i e-mail.
• Informowanie klientów o aktualizacjach dotyczących konkretnych incydentów i zarządzanie problemami aż do ich rozwiązania;
• Eskalowanie problemów zgodnie z firmowymi procesami eskalacji;
• Zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi klienta
• Odpowiadanie na zapytania klientów w terminie;
• Realizowanie transakcji zgodnie z określonymi wytycznymi i terminami
• Prace administracyjne w zespole

Od kandydatów wymagamy znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie min. B2. Dodatkowym atutem jest doświadczenie w Service Desku. Idealny kandydat zna Windows XP - 10 oraz posiada wiedzę na temat przeglądarek, jak i programów MS Office.

Kandydatom oferujemy możliwość 100% pracy zdalnej oraz sprzęt służbowy potrzebny do codziennej pracy. Dla chętnych istnieje możliwość pracy z biura w Krakowie. Nasz Klient oferuje również możliwość udziału w licznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje swoich pracowników oraz możliwości rozwoju w strukturach firmy. Oferujemy umowę o pracę tymczasową.

HAYS Poland sp. z o. o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną pod numerem 361 w rejestrze agencji zatrudnienia prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi