Numer oferty: StPr/24/1576
telefoniczna obsługa klienta, zapewnianie wsparcia merytoryczno-technicznego oraz optymalizacja usług klientów w oparciu o przygotowane nowe rozwiązania, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, realizacja założonych celów i dążenie do jak najlepszych rezultatów
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Gdańska 4a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: CV można wysłać na adres: torun@telbridge.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.