Numer oferty: StPr/24/2204
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/929.html
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór i koordynację zadań należących do kompetencji Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku .
Ważniejsze zadania:
1. nadzór i koordynacja pracy w zakresie ochrony zdrowia;
2. nadzór i koordynacja pracy w zakresie polityki społecznej;
3. nadzór i koordynacja nad przygotowywaniem wszelkiej dokumentacji na etapie m. in. projektowania budżetu, sprawozdania z wykonania budżetu, do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami Wydziału;
4. nadzór i koordynacja pracy nad przygotowywaniem projektów aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej i Komisji;
5. podejmowanie współpracy wydziału z jednostkami urzędu, podmiotami zewnętrznymi, organizacjami pozarządowymi;
6. nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem obowiązków służbowych pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych;
7. udzielanie wszechstronnej pomocy pracownikom, w celu przygotowania ich do właściwego wykonywania obowiązków służbowych;
8. wdrażanie i propagowanie na terenie miasta ogólnopolskich i regionalnych programów z zakresu ochrony zdrowia i polityki społecznej;
9. podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację projektów dotyczących zdrowia i polityki społecznej;
10. nadzór i monitorowanie zdań realizowanych przez jednostki organizacyjne podległe Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych realizujące zadania w zakresie ochrony zdrowia i polityki społecznej.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2. list motywacyjny;3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 5 letni staż pracy, w tym przynajmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);6. kwestionariusz osobowy;7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych, w terminie do dnia 18 października 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.