#

Zastępca Głównej Księgowej

Smart-HR

Ruda Śląska, śląskie

Smart-HR
SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – firmy oferującej usługi w zakresie doradztwa podatkowego oraz prowadzenia ksiąg rachunkowych, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Zastępca Głównej Księgowej

Miejsce pracy: Ruda Śląska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie ksiąg handlowych dla klientów biura, 
  • Prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości oraz wymogami podatkowymi,
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat), 
  • Współpracę z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego w księgowości w zakresie Ksiąg Handlowych,
  • Bardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości oraz przepisów kodeksu pracy,
  • Umiejętności sporządzania sprawozdań finansowych,
  • Praktycznej znajomości przepisów podatkowych,
  • Dobrej znajomości pakietu Office,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Terminowości, dokładności i sumienności.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w intensywnie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pakiet benefitów (kartę Multisport, pakiet medyczny PZU),
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Miłą atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Smart-HR

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi