Opis stanowiska pracy
Rada Nadzorcza Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ursus” w Warszawie ogłasza
K O N K U R S
na stanowisko
Zastępcy prezesa Zarządu ds. eksploatacji i rozwoju
Od kandydata wymagane jest:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- posiadanie co najmniej 10 letniego stażu pracy, w tym minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralność;
- znajomość problematyki prowadzenia działalności remontowej, planowania i przygotowania inwestycji oraz procesów inwestycyjnych w spółdzielni mieszkaniowych;
- znajomość problematyki dotyczącej nadzoru w zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych, bilansu energetycznego nieruchomości oraz usuwania barier architektonicznych w zasobach mieszkaniowych;
- znajomość prawa spółdzielczego, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy prawo budowlane;
- znajomość podstawowych zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych;
- doświadczenie i umiejętności w pozyskiwaniu środków zewnętrznych;
- dobry stan zdrowia;
- umiejętność kierowania zespołem pracowników.
Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
- cv wraz ze zdjęciem i danymi kontaktowymi, list motywacyjny;
- kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz posiadanych uprawnień;
- dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
- opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy (jeśli posiada);
- koncepcję zarządzania pionem eksploatacji w Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ursus”
- w Warszawie;
- oświadczenia:
- oświadczenie w sprawie zgody na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku kandydata dla potrzeb rekrutacji,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieprowadzeniu działalności konkurencyjnej,
- oświadczenie o nieznajdowaniu się w sytuacji konfliktu interesów, w tym o braku pokrewieństwa lub powinowactwa z członkami Rady Nadzorczej,
- oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy uzyskanych w toku postępowania konkursowego danych i informacji dotyczących Spółdzielni,
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert zawierających ww. dokumenty w terminie do 20.02.2025r. do godz. 1400 w zamkniętych kopertach z napisem „Konkurs na Zastępcę prezesa Zarządu ds. eksploatacji i rozwoju” w sekretariacie RSM „Ursus” przy ul. Sosnkowskiego 11 w Warszawie.
Regulamin konkursu na członków Zarządu Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ursus” w Warszawie dostępny jest na stronie internetowej Spółdzielni (w zakładce PRACA) wraz z ogłoszeniem o konkursie oraz w dziale administracyjno – organizacyjnym i samorządowym w biurze Spółdzielni przy ul Sosnkowskiego 11 w Warszawie.
Spółdzielnia nie zwraca przesłanych dokumentów oraz zastrzega sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty lub na unieważnienie konkursu bez podania przyczyn.
Prezentacja firmy
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa \\\\\\\"Ursus\\\\\\\"...
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa \\\\\\\"Ursus\\\\\\\"
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/02/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 5 do 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe inżynierskie
- Branża / kategoria:
- Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Inżynieria, Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management