CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rzeszów, podkarpackie
Praca biurowa w centrum Rzeszowa dla operatora sieci Orange. Wymagana obsługa klientów przez telefon i chat oraz sprzedaż produktów. Oferowane wynagrodzenie 30,50 zł brutto za godzinę, prowizje oraz premie miesięczne. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Dodatkowe benefity: szkolenia, brak dress code'u, wsparcie menedżerów, salki relaksu, karty rabatowe, napoje i owoce dla…
Ostatnia aktualizacja 28 dni temu
Rzeszów, podkarpackie
Stanowisko w infolinii ORANGE: odbieranie połączeń i korespondencja z klientami. Wymagana dyspozycyjność min. 130 godzin miesięcznie, rozpoczęcie w styczniu 2025. Oferowane: stałe wynagrodzenie godzinowe, system premiowy, elastyczne godziny pracy, karta rabatowa, darmowa woda i owoce, brak dress code'u, chill room.
Ostatnia aktualizacja 28 dni temu
Warszawa, mazowieckie
Stanowisko: Doradca Klienta Infolinii Lotniczej z j.włoskim. Praca w Warszawie. Wymagana znajomość j.włoskiego i j.polskiego lub angielskiego na poziomie B2. Elastyczny grafik (min. 100h/miesiąc, pn-pt 9.00-18.00). Oferowane: gwarantowana stawka za godziny, system premiowy, 2 wypłaty/miesiąc, Karta Multisport, ubezpieczenia, wsparcie w wdrożeniu, rozwój zawodowy. Możliwość awansu. Brak informacji…
Ostatnia aktualizacja 28 dni temu
Poznań, wielkopolskie
Stanowisko: Doradca Klienta Orange - Back Office. Wymagana płynna znajomość języka polskiego, umiejętność obsługi komputera i komunikatywność. Oferowane: gwarantowana stawka za godzinę, terminowe wynagrodzenie, premie miesięczne, elastyczny grafik, stabilne zatrudnienie, pakiet wdrożeniowy oraz możliwości rozwoju kariery w firmie. Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Ostatnia aktualizacja 31 dni temu
Poznań, wielkopolskie
Konsultant infolinii Obsługowej Orange I Back Office. Wymagana płynna znajomość polskiego oraz umiejętność obsługi komputera. Oferujemy gwarantowane wynagrodzenie za godzinę, premie pieniężne, elastyczny grafik oraz stabilne zatrudnienie. Zapewniamy szkolenie wstępne i możliwości rozwoju kariery. Praca wiąże się z telefoniczną obsługą klientów i rozwiązywaniem ich spraw.
Ostatnia aktualizacja 31 dni temu
Rzeszów, podkarpackie
Praca dorywcza dla studentów w Rzeszowie z elastycznym grafikiem. Obowiązki: telefoniczna obsługa klientów w branży telekomunikacyjnej lub energetycznej. Wymagana dyspozycyjność na 100-120 godzin miesięcznie. Oferowane: pakiet wdrożeniowy, gwarantowana stawka godzinowa i premie, możliwość pracy w weekendy, awans, praca w biurze w centrum miasta, wsparcie managera. Brak informacji o pensji i innych…
Ostatnia aktualizacja 32 dni temu
Rzeszów, podkarpackie
Stanowisko w Infolinii Obsługowo-Sprzedażowej i Live Chat. Oferujemy stałe wynagrodzenie godzinowe, atrakcyjny system premiowy, elastyczne godziny pracy, wsparcie zespołu, kartę rabatową w Rzeszowie, darmowe napoje i przekąski oraz brak dress code. Praca od stycznia 2025, minimum 130 godzin miesięcznie. Wymagana umiejętność obsługi komputera i komunikatywność. Oferta skierowana również do…
Ostatnia aktualizacja 32 dni temu
Tarnów, małopolskie
Zatrudnimy osoby do obsługi klienta. Oferujemy elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej. Wypłata odbywa się dwa razy w miesiącu. Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy szkolenie. Szukamy zaangażowanych i energicznych osób, które lubią współpracować z klientami. Oferujemy przyjazną atmosferę w młodym zespole.
Ostatnia aktualizacja 32 dni temu
Tarnów, małopolskie
Zakres obowiązków obejmuje kształtowanie wizerunku firmy, obsługę klienta, rozwiązywanie problemów oraz korzystanie z systemów obsługowych. Oferujemy elastyczne godziny pracy, zdalną możliwość oraz wynagrodzenie wypłacane dwa razy w miesiącu. Szukamy osób komunikatywnych, zaangażowanych i chętnych do nauki. Nie jest wymagane doświadczenie. Przyjazna atmosfera w młodym zespole.
Ostatnia aktualizacja 32 dni temu
Warszawa, mazowieckie
Position: Customer Service Specialist with Italian in Warsaw. Tasks include handling calls/emails, providing flight info, and managing complaints. Requirements: B2 Italian, Polish communication level, strong communication skills, and availability for 100h/week (Mon-Fri 9am-6pm). Offer includes guaranteed hourly rate + commission, bi-monthly paychecks, and benefits (Multisport card, Medical/Life…
Ostatnia aktualizacja 32 dni temu