CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Gdynia, pomorskie
Praca na infolinii dla studentów: odbieranie połączeń, odpowiadanie na pytania klientów, obsługa systemów. Wymagana motywacja, poprawna dykcja, pozytywna energia. Oferowane stałe wynagrodzenie za godziny pracy, premie za zaangażowanie, możliwość awansu, elastyczny grafik. Biuro w centrum Gdyni, dogodny dojazd.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Częstochowa, śląskie
Praca bez doświadczenia, stawka 28,10 zł brutto plus premia i prowizja. Elastyczny grafik, możliwość łączenia pracy z nauką. Regularne wypłaty co miesiąc. Fajna atmosfera, brak korporacyjnych zasad i dress codu. Wdrożenia trwające 6-7 dni. Poszukiwane osoby otwarte na nowe wyzwania i stabilność w niepewnych czasach. Praca w biurze.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Opole, opolskie
Stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta. Zarobki: 28,10 zł brutto/h + premie. Forma pracy: zdalna od poniedziałku do piątku, możliwość pracy w soboty, okres wdrożeniowy w Opolu (3-4 tyg). Wymagana biegłość w polskim, wykształcenie min. średnie, dyspozycyjność. Oferujemy rozwój w call center, profesjonalny onboarding, wsparcie trenera, brak dress code'u, stabilne zatrudnienie. Brak informacji o...
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Stanowisko: Telefoniczny doradca/doradczyni ds. sprzedaży. Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów, dobieranie ofert. Wymagania: dyspozycyjność 30 rbh w godz. 8:00-23:00, dobra znajomość komputerów i języka polskiego. Oferujemy: stawka godzinowa 28,10 zł brutto + premie, elastyczny grafik, możliwość rozwoju i praca w młodym zespole. Pracodawca: Unique People Sp. z o.o. w imieniu CCIG G...
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Łódź, łódzkie
Praca w obsłudze klienta w sklepie online dla studentów/uczniów. Wymagana dostępność min. 25 godzin tygodniowo, elastyczny grafik od 8:00 do 21:00. Szkolenie 8 dniowe (10:00-16:00) zapewnione. Wynagrodzenie za każdą przepracowaną godzinę. Praca w młodej i dynamicznej atmosferze. Nie podano informacji o wynagrodzeniu ani innych benefitach. Brak danych o pracy za granicą i zakwaterowaniu.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Łódź, łódzkie
Konsultant ds. Obsługi infolinii sklepu z art. dla dzieci. Wymagana dyspozycyjność min. 25h tygodniowo, otwarte 7 dni w tygodniu. Gwarantowane wynagrodzenie godzinowe, premia uzależniona od efektów pracy. Pakiet szkoleń produktowych oraz z zakresu Obsługi Klienta. Praca w młodym zespole. Wymagana dyspozycyjność na 8-dniowy pakiet wdrożeniowy w godzinach 10-16. Status ucznia/studenta mile widziany.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Gdynia, pomorskie
Stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta w Gdyni. Wynagrodzenie: stała stawka + premia. Elastyczny grafik, możliwość łączenia pracy z innymi zajęciami. Wypłata 2 razy w miesiącu. Możliwość awansu. Wymagana komunikatywność, otwartość, zaangażowanie. Przygotowanie wstępne dla nowych pracowników. Brak wymogu doświadczenia.
Ostatnia aktualizacja 3 dni temu