CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Gdynia, pomorskie
Praca na infolinii dla studentów w Gdyni. Obowiązki: odbieranie połączeń, odpowiadanie na pytania, aktywne słuchanie, obsługa systemów. Wymagana motywacja, poprawna dykcja i pozytywna energia. Proponowane: stałe wynagrodzenie za godziny, dodatkowe premie, elastyczny grafik dopasowany do dyspozycyjności. Biuro w centrum Gdyni, blisko komunikacji SKM.
Ostatnia aktualizacja Dzisiaj
Rzeszów, podkarpackie
Stanowisko: Konsultant infolinii Obsługowej w Rzeszowie. Wynagrodzenie: stałe godzinowe z systemem premiowym, wypłata 2 razy w miesiącu. Godziny pracy: elastyczne, minimum 120 godzin miesięcznie. Zatrudnienie od stycznia 2025, preferowany status studenta. Oferowane benefity: profesjonalny pakiet wdrożeniowy, karty rabatowe, darmowe napoje i owoce, chill room, możliwość pracy zdalnej po 3…
Ostatnia aktualizacja Dzisiaj
Tarnów, małopolskie
Zakres obowiązków obejmuje utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy, obsługę klientów oraz rozwiązywanie ich problemów. Wymagana swoboda w kontaktach oraz umiejętność korzystania z komputera. Oferowane są elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej oraz wypłata wynagrodzenia dwa razy w miesiącu. Atmosfera przyjazna, młody zespół. Nie wymagane doświadczenie, oferowany pakiet wdrożeniowy.
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Gdynia, kujawsko-pomorskie
Stanowisko: Menedżer Operacyjny. Wymagana: minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami sprzedażowymi, umiejętność zarządzania zespołem, wykształcenie min. średnie. Oferujemy: długofalową współpracę na umowie B2B lub zleceniu, atrakcyjną podstawową stawkę oraz system prowizyjny, dofinansowanie do pakietów Multisport i Luxmed, ubezpieczeń grupowych, profesjonalny onboarding, narzędzia…
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Rzeszów, podkarpackie
Praca biurowa w centrum Rzeszowa dla operatora sieci Orange. Wymagana obsługa klientów przez telefon i chat oraz sprzedaż produktów. Oferowane wynagrodzenie 30,50 zł brutto za godzinę, prowizje oraz premie miesięczne. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Dodatkowe benefity: szkolenia, brak dress code'u, wsparcie menedżerów, salki relaksu, karty rabatowe, napoje i owoce dla…
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Rzeszów, podkarpackie
Stanowisko w infolinii ORANGE: odbieranie połączeń i korespondencja z klientami. Wymagana dyspozycyjność min. 130 godzin miesięcznie, rozpoczęcie w styczniu 2025. Oferowane: stałe wynagrodzenie godzinowe, system premiowy, elastyczne godziny pracy, karta rabatowa, darmowa woda i owoce, brak dress code'u, chill room.
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Warszawa, mazowieckie
Stanowisko: Doradca Klienta Infolinii Lotniczej z j.włoskim. Praca w Warszawie. Wymagana znajomość j.włoskiego i j.polskiego lub angielskiego na poziomie B2. Elastyczny grafik (min. 100h/miesiąc, pn-pt 9.00-18.00). Oferowane: gwarantowana stawka za godziny, system premiowy, 2 wypłaty/miesiąc, Karta Multisport, ubezpieczenia, wsparcie w wdrożeniu, rozwój zawodowy. Możliwość awansu. Brak informacji…
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Katowice, śląskie
Stanowisko: pozyskiwanie klientów, sprzedaż bezpośrednia. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży, umiejętności komunikacyjne. Oferujemy: umowa zlecenie na systemie prowizyjnym, elastyczne godziny pracy, kompleksowe szkolenie. Brak informacji o wynagrodzeniu i benefitach.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Katowice, śląskie
Stanowisko: Agent Ubezpieczeniowy. Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, zawieranie umów, udział w szkoleniach. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży, umiejętności komunikacyjne. Oferowane: umowa zlecenie, wysoki system prowizyjny, elastyczne godziny pracy, pakiet wdrożeniowy. Praca jako dodatkowe źródło dochodu.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Opole, opolskie
Praca dla uczniów i studentów przy przedłużaniu umów dla klientów biznesowych. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto za godzinę, elastyczny grafik, możliwość pracy zdalnej, wypłata 2 razy w miesiącu. Oczekiwania: dyspozycyjność min. 30h tygodniowo, umiejętności komunikacyjne. Oferowane benefity: praca w młodym zespole, owocowe czwartki i wtorki, wysokie premie, zniżki pracownicze.
Ostatnia aktualizacja 3 dni temu