W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Account Manager (rozwiązania telecom)
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta - firmy specjalizującej się w branży rozwiązań sieciowych (bezpieczne wideokonferencje i łączność krytyczna) - poszukujemy osoby na stanowisko Account Managera, który będzie odpowiedzialny za obsługę pozyskanych klientów i projektów oraz pozyskiwanie nowych .
Twoje zadania:
- utrzymywanie relacji z klientami oraz analiza ich potrzeb
- obsługa pozyskanych klientów i projektów
- ofertowanie i kompletowanie dokumentacji do przetargów
- pozyskiwanie klientów w obszarze portfolio produktowego firmy
Czego oczekujemy:
- minimum 2-letnie doświadczenie w branży rozwiązań telekomunikacyjnych lub sieciowych
- doświadczenie w pracy z klientami biznesowymi
- znajomość systemów wideokonferencyjnych (SIP będzie dużym atutem)
- umiejętność nawiązywania kontaktów i dobre rozumienie potrzeb klientów
- biegłość w korzystaniu z narzędzi MS Office;
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej
- otwartość na nowe doświadczenia i technologie;
- zaangażowanie w wykonywane zadania;
- dobra organizacja czasu pracy
Benefity:
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej
- umowa o pracę lub kontrakt B2B
- pracę w zespole pełnym pasjonatów i przyjazny zespół
- rozwój i ciekawe projekty - dostęp do firmowego know how i możliwość realizowania dużych projektów w Polsce;
- nowoczesne miejsce pracy pozwalające na pokazanie klientom wszystkiego co firma ma w ofercie
- brak dress code'u
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie kwartalne za realizację planów sprzedażowych
- firmowy samochód pulowy
Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329