W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: TychyMamy przyjemność współpracować z międzynarodowym Klientem - liderem produkcji sprzętu do profilaktyki stomatologicznej, który aktualnie rozwija swoje zespoły w nowej lokalizacji w Tychach.
W ramach współpracy poszukujemy osoby na nowotworzone stanowisko: Specjalisty ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim i angielskim.
Lokalizacja: Tychy, praca stacjonarna.
Zakres obowiązków:
- reagowanie na zgłoszenia/zapytania Klientów w kontekście procesu realizacji zamówień,
- monitorowanie statusu realizacji złożonych zamówień,
- rozwiązywanie problemów i obsługa reklamacji,
- weryfikacja dokumentów w systemie (faktury, dokumenty wysyłkowe),
- administrowanie danymi w systemie SAP, dbanie o ich wysoką jakość,
- współpraca z działami wewnątrz organizacji - sprzedaż, produkcja, centra dystrybucyjne,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.
Wymagania:
- min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze obsługi klienta,
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min.B2),
- komunikatywną znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- proaktywna postawa, zaangażowanie, samodzielność
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz wielozadaniowość,
- znajomość systemu SAP będzie atutem.
Korzyści:
- praca w rozpoznawalnej firmie z szeroką ekspozycją na kontakty międzynarodowe,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze obsługi klienta,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- praca w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku,
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, kurs języka angielskiego oraz dodatkowe dni wolne (płatne).
Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329