Administrator ds. obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: WrocławManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
- Monitorowanie oraz dokumentowanie opóźnień w płatnościach klientów
- Bieżąca obsługa klienta biznesowego przez telefon oraz email w kontekście wystawianych faktur oraz płatności
- Ścisła współpraca z zespołem Customer’s Accounts Payable w celu weryfikacji płatności faktur oraz doprowadzenia procesu płatności do końca
- Wysyłanie listów przypominających o stanie zadłużenia
- Prowadzenie analiz niezbędnych do oceny zadłużenia klientów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy z obsługą klienta biznesowego
- Znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra znajomość MS Excel)
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz zarządzania czasem pracy
- Dyspozycyjność w godzinach 8.00-16.00 i 9.00-17.00
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
- Możliwość zdobycia wartościowego doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
- Możliwość pracy hybrydowej (biuro docelowe we Wrocławiu)
- Rozbudowane szkolenie wdrożeniowe
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.