#

Asystent/ka Zarządu - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Dla naszego klienta międzynarodowej firmy farmaceutycznej poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Zarządu. 

Asystent/ka ZarząduMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Wsparcie Zarządu w realizacji codziennych zadań
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań i organizacja podróży służbowych Zarządu
  • Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów, prezentacji
  • Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie sprawnej komunikacji wewnętrznej
  • Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów 
  • Utrzymywanie profesjonalnych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Asystentki Zarządu lub w podobnej roli (mile widziane w branży farmaceutycznej)
  • Wykształcenie wyższe
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne
  • Wysoka kultura osobista
  • Samodzielność, skrupulatność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania relacji
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju w branży farmaceutycznej
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi