Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystent w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta, międzynarodowej firmy będącej światowym liderem w produkcji opon, pilnie poszukujemy kandydatów szybko dostępnych do rozpoczęcia pracy na stanowisko:
Asystent/ka ds. Obsługi Klienta
To idealna rola dla osób chcących rozwijać się w obszarze obsługi klienta zdobywając praktyczne doświadczenie z systemami CRM i procesami zamówień
Twoje zadania:
- Wsparcie administracyjne zespołu obsługi klienta.
- Rejestrowanie nowych zamówień i aktualizacja istniejących.
- Monitorowanie statusu zamówień i informowanie klientów o dostępności produktów i czasach dostawy.
- Aktualizacja danych klientów w systemie CRM i archiwizacja dokumentacji związanej z zamówieniami.
- Przygotowywanie raportów i analiz dla działu.
- Wsparcie w rozwiązywaniu zapytań klientów związanych z procesem zamówień.
Czego oczekujemy:
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w roli administracyjnej lub obsługi klienta.
- Umiejętność pracy w szybkim tempie i dostosowywanie się do nowych wyzwań.
- Dobre umiejętności komunikacyjne i zdolność do budowania relacji z klientami.
- Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel.
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
Benefity:
- Umowa o pracę do końca 2024r. z możliwością przedłużenia.
- Hybrydowy tryb pracy (2 dni w tygodniu w biurze).
- Dogodna lokalizacja biura - Śródmieście, blisko stacji metra.
- Prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty miejskiej