#

Asystent w Dziale Obsługi Klienta

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystent w Dziale Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy będącej światowym liderem w produkcji opon, pilnie poszukujemy kandydatów szybko dostępnych do rozpoczęcia pracy na stanowisko:

Asystent/ka ds. Obsługi Klienta

To idealna rola dla osób chcących rozwijać się w obszarze obsługi klienta zdobywając praktyczne doświadczenie z systemami CRM i procesami zamówień

Twoje zadania:

  • Wsparcie administracyjne zespołu obsługi klienta.
  • Rejestrowanie nowych zamówień i aktualizacja istniejących.
  • Monitorowanie statusu zamówień i informowanie klientów o dostępności produktów i czasach dostawy.
  • Aktualizacja danych klientów w systemie CRM i archiwizacja dokumentacji związanej z zamówieniami.
  • Przygotowywanie raportów i analiz dla działu.
  • Wsparcie w rozwiązywaniu zapytań klientów związanych z procesem zamówień.

Czego oczekujemy:

  • Min. 6 miesięcy doświadczenia w roli administracyjnej lub obsługi klienta.
  • Umiejętność pracy w szybkim tempie i dostosowywanie się do nowych wyzwań.
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i zdolność do budowania relacji z klientami.
  • Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel.
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).

Benefity:

  • Umowa o pracę do końca 2024r. z możliwością przedłużenia.
  • Hybrydowy tryb pracy (2 dni w tygodniu w biurze).
  • Dogodna lokalizacja biura - Śródmieście, blisko stacji metra.
  • Prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty miejskiej
Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi