#

Business Development Manager - praca zdalna

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Business Development Manager - praca zdalna

Miejsce pracy: Warszawa

Dla naszego klienta poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Business Development Manager. Zespół się powiększa i jest gotowość zatrudnienia więcej niż jednej osoby. Praca w 100% zdalna.

Twoje zadania:

  • sprzedaż najnowszych rozwiązań IT (głównie cyber bezpieczeństwo)
  • analiza i dobór odpowiednich produktów i usług do potrzeb Klienta,
  • budowanie długofalowych relacji biznesowych z nowo pozyskanymi oraz obecnymi Klientami Spółki,
  • współtworzenie rozwiązań biznesowych zgodnie z trendami rynkowymi,
  • realizację założonych budżetów sprzedaży,
  • przygotowanie ofert handlowych i prezentacji dla klientów,
  • sporządzanie kosztorysów oraz wewnętrznej oceny projektów,
  • dbanie o obsługę posprzedażową nastawioną na tworzenie długofalowych relacji z klientami,
  • raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy,

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • min. 2 - letniego doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT,
  • doświadczenia w prowadzeniu negocjacji handlowych i pozyskiwaniu kontraktów na projekty informatyczne poparte referencjami,
  • znajomości rynku IT i technologii teleinformatycznych,
  • wysokich umiejętności interpersonalnych,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • czynnego prawa jazdy kat. B,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1

Benefity:

  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia + system premiowy,
  • możliwość zdobycia nowych kompetencji zawodowych,
  • udział w kreowaniu globalnej strategii sprzedaży,
  • prywatny pakiet medyczny
  • karta sportowa
  • szkolenia merytoryczne i językowe,
  • praca w doświadczonym zespole,
  • dostęp do najnowszych technologii i udział w innowacyjnych projektach.

W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz" i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.

Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi