W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Business Development Manager - praca zdalna
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Business Development Manager. Zespół się powiększa i jest gotowość zatrudnienia więcej niż jednej osoby. Praca w 100% zdalna.
Dla naszego klienta poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Business Development Manager. Zespół się powiększa i jest gotowość zatrudnienia więcej niż jednej osoby. Praca w 100% zdalna.
Twoje zadania:
- sprzedaż najnowszych rozwiązań IT (głównie cyber bezpieczeństwo)
- analiza i dobór odpowiednich produktów i usług do potrzeb Klienta,
- budowanie długofalowych relacji biznesowych z nowo pozyskanymi oraz obecnymi Klientami Spółki,
- współtworzenie rozwiązań biznesowych zgodnie z trendami rynkowymi,
- realizację założonych budżetów sprzedaży,
- przygotowanie ofert handlowych i prezentacji dla klientów,
- sporządzanie kosztorysów oraz wewnętrznej oceny projektów,
- dbanie o obsługę posprzedażową nastawioną na tworzenie długofalowych relacji z klientami,
- raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy,
Czego oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- min. 2 - letniego doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT,
- doświadczenia w prowadzeniu negocjacji handlowych i pozyskiwaniu kontraktów na projekty informatyczne poparte referencjami,
- znajomości rynku IT i technologii teleinformatycznych,
- wysokich umiejętności interpersonalnych,
- umiejętności pracy w zespole,
- czynnego prawa jazdy kat. B,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1
Benefity:
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia + system premiowy,
- możliwość zdobycia nowych kompetencji zawodowych,
- udział w kreowaniu globalnej strategii sprzedaży,
- prywatny pakiet medyczny
- karta sportowa
- szkolenia merytoryczne i językowe,
- praca w doświadczonym zespole,
- dostęp do najnowszych technologii i udział w innowacyjnych projektach.
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz" i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.
Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search
Czego oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- min. 2 - letniego doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT,
- doświadczenia w prowadzeniu negocjacji handlowych i pozyskiwaniu kontraktów na projekty informatyczne poparte referencjami,
- znajomości rynku IT i technologii teleinformatycznych,
- wysokich umiejętności interpersonalnych,
- umiejętności pracy w zespole,
- czynnego prawa jazdy kat. B,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1 - mile widziane
Twoje zadania:
- sprzedaż najnowszych rozwiązań IT (głównie cyber bezpieczeństwo)
- analiza i dobór odpowiednich produktów i usług do potrzeb Klienta,
- budowanie długofalowych relacji biznesowych z nowo pozyskanymi oraz obecnymi Klientami Spółki,
- współtworzenie rozwiązań biznesowych zgodnie z trendami rynkowymi,
- realizację założonych budżetów sprzedaży,
- przygotowanie ofert handlowych i prezentacji dla klientów,
- sporządzanie kosztorysów oraz wewnętrznej oceny projektów,
- dbanie o obsługę posprzedażową nastawioną na tworzenie długofalowych relacji z klientami,
- raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy,
Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329