W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Business Development Manager (produkty dla branży meblarskiej)
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego Klienta, skandynawskiej firmy istniejącej na rynku od ponad 50 lat, będącej ekspertem w opracowywaniu i produkcji przyjaznych dla środowiska powłok do drewna (m.in. lakiery, oleje, środki czystości), poszukujemy samodzielnego i doświadczonego Business Development Managera, który w sposób strategiczny zajmie się rozwojem rynku środkowo-europejskiego (głównie Polska).
Miejsce pracy: home office + wyjazdy służbowe
Twoje zadania:
- Opracowywanie i realizacja strategii rozwoju rynku
- Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów z branży przemysłowej - meblarskiej i podłogowej w rejonie Europy Środkowej (głównie Polska)
- Prezentowanie produktów firmy i instruowanie jak używać ich w procesie produkcji/obróbki, testy na żywo
- Doradztwo techniczno-handlowe, przedstawianie sugestii dotyczących optymalizacji procesów produkcyjnych.
- Zarządzanie projektami rozwojowymi produktów
- Współpraca z innymi działami w firmie (w tym R&D) i partnerami zewnętrznymi
- Przygotowywanie raportów i analiz, monitorowanie rynku
Czego oczekujemy:
- Wykształcenie kierunkowe lub ukończone kursy w zakresie technologii drewna, inżynierii materiałowej, etc.
- Min. 5-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów z branży meblarskiej / podłogowej
- Doświadczenie w strategicznym planowaniu i rozwijaniu rynku
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point)
- Samodzielność, umiejętność strategicznego myślenia, mindset przedsiębiorcy
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Zaangażowanie, nastawienie na realizację celów
- Gotowość do podróży służbowych
Benefity:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B z międzynarodową firmą
- Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia
- Samochód służbowy i komplet innych narzędzi niezbędnych do pracy
- Duża samodzielność i możliwość wykorzystywania swoich pomysłów
Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329