Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Commercial Manager

Miejsce pracy: Łódź

Twoje zadania:

  • Odpowiedzialność za opracowanie, wdrażanie i realizację strategii sprzedaży i marketingu firmy.
  • Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami i partnerami biznesowymi.
  • Monitorowanie rynku i konkurencji, analiza trendów, przygotowywanie raportów dotyczących wyników sprzedaży.
  • Planowanie, koordynacja i nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów biznesowych.
  • Opracowywanie strategii cenowych i prowadzenie negocjacji handlowych z klientami.
  • Rozwijanie sieci dystrybucyjnej i poszukiwanie nowych możliwości biznesowych.
  • Współpraca z zarządem w Niemczech w celu prowadzenia spójnej polityki biznesowej i strategii rozwoju firmy.

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą na poziomie krajowym lub międzynarodowym.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych.
  • Umiejętności przywódcze i zarządzania zespołem.
  • Bardzo dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne.
  • Znajomość trendów w sprzedaży (głównie kanał nowoczesny oraz B2B)
  • Umiejętność planowania i realizacji budżetu.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

Benefity:

  • Samochód służbowy
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Elastyczny czas pracy
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Możliwość rozwoju i awansu

 

 

W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku 'Aplikuj teraz' i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

 

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.

Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search


Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi