#

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Miejsce pracy: Katowice

Dołącz do dynamicznego zespołu Assistance w Katowicach!

Wspólnie z naszym Klientem, rozwijamy nowo powstały zespół. W związku z tym poszukujemy osób gotowych dołączyć do tworzonych struktur w centrum Katowic na stanowiska Assistance Koordynatorów/Koordynatorek

Twoje zadania:

  • odbieranie zgłoszeń płynących od Klientów biur podróży i firm zapewniających ubezpieczenie w trakcie pobytu za granicą,
  • identyfikacja problemu, weryfikacja danych w systemie i koordynowanie działań skierowane na wsparcie Klienta,
  • współpraca z placówkami medycznymi w celu zorganizowania transportu i opieki nad Klientem w sytuacji wypadku czy urazu,
  • kontakt z pozostałymi jednostkami współpracującymi: biura podróży, firmy ubezpieczeniowe, zespół lekarski, oddziały Klienta z innych lokalizacji,
  • zbieranie dokumentacji dla potwierdzenia przysługujących Klientowi świadczeń,
  • ewidencjonowanie zdarzeń w systemach.

Wymagania:

  • pełna biegłość w posługiwaniu się językiem polskim (C2),
  • bardzo dobry poziom języka angielskiego (min. B2),
  • zaawansowane kompetencje komunikacyjne,
  • umiejętność szybkiego reagowania i znajdowania skutecznych rozwiązań,
  • dobra znajomość obsługi komputera i łatwość w przyswajaniu rozwiązań systemowych,
  • dostępność do pracy w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne i weekendowe: maksymalnie 3 dni w miesiącu).

Benefity:

  • dostęp do pracy zdalnej (około 50% czasu pracy),
  • możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur międzynarodowej organizacji,
  • ekspozycja na rozwój kompetencji związanych z obsługą Klienta,
  • elastyczny grafik pracy,
  • dogodna komunikacyjne lokalizacja biura - bliskość dworca PKP oraz przystanków tramwajowych i autobusowych (centrum Katowic).
Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi