Opis stanowiska pracy
Jesteśmy firmą z 22-letnim doświadczeniem na rynku, która stale buduje swoją pozycję. Dzięki naszej wiedzy o pracy z ludźmi potrafimy dostrzegać i realizować potrzeby pracowników.
W związku z nieustannym rozwojem i nowymi wyzwaniami, poszukujemy nowych talentów.
Twoje zadania na tym stanowisku:
- Komunikacja z klientami biznesowymi
- Obsługa klientów na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi standardami firmy
- Przekazywanie informacji o bieżących produktach i usługach
- Kreowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Będziesz świetnym kandydatem, jeśli:
- Łatwo nawiązujesz relacje i uważasz się za osobę otwartą na komunikację
- Szybko przyswajasz wiedzę - duża ilość materiału w krótkim czasie nie stanowi dla Ciebie problemu
- Jesteś kreatywny i potrafisz sprawnie reagować, nawet w trudnych sytuacjach
- Nie obawiasz się wyzwań - umiesz wyznaczać cele i skutecznie je osiągać
Mile widziane:
- Dyspozycyjność do pracy wynosząca około 30 godzin tygodniowo oraz 2 soboty w miesiącu.
W zamian proponujemy:
- Stabilne zatrudnienie w biurze w sercu Katowic, zaledwie 5 minut od dworca
- Dwie wypłaty miesięcznie - zapewnioną podstawę oraz dodatkową premię
- Elastyczny grafik dostosowany do potrzeb studentów dziennych i zaocznych
- Możliwość pracy zdalnej po zrealizowaniu minimum 50 godzin, za zgodą przełożonego
- Wsparcie na każdym etapie współpracy
- Możliwości rozwoju kariery w strukturach firmy oraz klarowną ścieżkę awansu
- Pracę w młodym zespole, który ceni współpracę ponad rywalizację
- Chill room, dni z owocami, kartę rabatową dla pracowników oraz liczne konkursy. :)
Poznaj nas lepiej: https://ccig.pl/kariera/praca/
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta