Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji mailowej w j.włoskim;
- Przekazywanie pasażerom informacji dotyczących rozkładu lotów;
- Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
- Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.
Wymagania:
- Znajomość j.włoskiego na poziomie B2 lub wyższym;
- Znajomość j.polskiego lub angielskiego na poziomie B2 (niezbędna do uczestnictwa we wdrożeniu);
- Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
- Dyspozycyjność minimum 100h miesięcznie w godzinach pracy projektu ( j.włoskim pracuje pn-pt 9.00 - 18.00);
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
- Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy:
- Gwarantowaną stawkę za każdą przepracowaną godzinę + atrakcyjny system premiowy;
- Dwie wypłaty w miesiącu;
- Dodatkowe benefity: Karta Multisport, Ubezpieczenie medyczne, Ubezpieczenie grupowe;
- Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań;
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
- Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu;
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu, karty rabatowej oraz owocowe czwartki.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta