Opis stanowiska pracy
General Ledger Accountant (Mid / Senior)
Kraków
NR REF.: 1190568
Dla naszego klienta, nowego SSC na rynku krakowskim, z branży konsultingu w obszarze inżynierii, poszukujemy kandydata/tki na stanowisko General Ledger Accountant (Mid / Senior). W nowej roli dołączysz do działu szeroko pojętej księgowości, o strukturze i w modelu SSC.
Do Twoich codziennych zadań będzie należało w głównej mierze wspieranie przygotowania sprawozdań finansowych, przygotowanie i przegląd uzgodnień kont bilansu, zajmowanie się procesami intercompany i ustalaniem cen transferowych, wsparcie dla audytów wewnętrznych i zewnętrznych. Ponadto będziesz odpowiedzialny/a za rejestr aktywów trwałych — rejestrowanie i rozwiązywanie problemów związanych z przyrostami, likwidacjami, zbyciem; księgowanie odpisów amortyzacyjnych, przygotowanie i przegląd miesięcznych informacji raportowych dotyczących aktywów trwałych oraz wspieranie przełożonego w przeglądzie pracy zespołowej. Kluczowe w tej roli jest doświadczenie i bycie ekspertem/tką w obszarze księgi głównej.
Od kandydatów/tek oczekujemy minimum 6-letniego doświadczenia w obszarze księgowości i co najmniej 4-letniego doświadczenia w pokrewnej roli – księga główna. Doświadczenie w pracy z systemami ERP będzie w tej roli kluczowe – Oracle R12 (preferowany) lub SAP. Istotne w niniejszej roli będą również – swobodna komunikacja w j. angielskim (w mowie i piśmie), znajomość pakietu MS Office (kluczowy – MS Excel), praktyczna znajomość i zrozumienie wymagań i kontroli US GAAP oraz Sarbanes-Oxley. Managerowi zależy również na osobach, które cechują się umiejętnym zarządzaniem czasem, posiadają silne zdolności analityczne oraz potrafią współpracować w zespole.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, pakiet benefitów, możliwość pracy w modelu hybrydowym – 6 dni w miesiącu pracy w biurze (pozostałe dni home office), zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres od 6 do 9 miesięcy, pracę w stale rozwijającej się nowej spółce bardzo znanego, globalnego brand’u, duży zakres samodzielności na danym stanowisku. Gwarantujemy szybki i zdalny proces rekrutacji.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/01/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa