Opis stanowiska pracy
Project Accountant / Senior Project Accountant
Kraków
NR REF.: 1190541
Dla naszego klienta, nowego SSC na rynku Krakowskim, z branży konsultingu w obszarze inżynierii, poszukujemy kandydata/tki na stanowisko
Project Accountant / Senior Project Accountant.
Zakres obowiązków:- Przestrzeganie polityk i procedur firmy oraz US GAAP (Ogólnie Przyjętych Zasad Rachunkowości), wymagań ustawowych i kontroli SOX (Sarbanes-Oxley).
- Utrzymanie odpowiedniego ustawienia i zamknięcia projektów
- Przygotowywanie faktur dla klientów zgodnie z warunkami umowy.
- Wspieranie przełożonego w przeglądzie pracy zespołu i innych zadaniach ad hoc (np. raportowanie, zbieranie danych księgowych, analiza studiów przypadków).
- Zapewnienie raportowania miesięcznego dotyczącego wyników projektów, w tym odchylenia marży brutto i wszystkich innych aspektów finansowych,
- Przygotowywanie specjalistycznych raportów i analiz danych księgowych.
- Skuteczne komunikowanie się z zespołem projektowym przez cały cykl życia projektu i zapewnienie ciągłego wsparcia,
- Monitorowanie salda projektów w rachunkach należności, zobowiązań, niezafakturowanych, DSO (Days Sales Outstanding).
- Przygotowywanie zapisów księgowych, takich jak: korekty przychodów, naliczenia kosztów, rezerwy na straty.
- Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i zewnętrznych.
- Przygotowywanie analiz specyficznych dla projektów i raportów ad hoc.
- Składanie rekomendacji dotyczących usprawnień i aktywne uczestnictwo w inicjatywach firmy,
- Proaktywne zapewnienie przywództwa w pracy i dzielenie się szeroką wiedzą księgową ze współpracownikami w zakresie złożonych zadań lub projektów.
Kwalifikacje:- Tytuł magistra w dziedzinie finansów lub rachunkowości bądź pokrewne,
- Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze księgowości,
- Doświadczenie w pracy z systemami ERP – Oracle R12 (preferowany) lub SAP,
- Swobodna komunikacja w j. angielskim (w mowie i piśmie),
- Znajomość pakietu MS Office (kluczowy – MS Excel),
- Praktyczna znajomość i zrozumienie wymagań i kontroli US GAAP oraz Sarbanes-Oxley,
- Umiejętne zarządzanie czasem, silne zdolności analityczne oraz umiejętności pracy w zespole.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, pakiet benefitów,
możliwość pracy w modelu hybrydowym – 6 dni w miesiącu pracy w biurze (pozostałe dni home office), zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres
od 6 do 9 miesięcy, pracę w stale rozwijającej się nowej spółce
bardzo znanego brand’u globalnie. Gwarantujemy szybki i zdalny proces rekrutacji.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/01/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa