Opis stanowiska pracy
GL/RTR Team Leader - Interim
Warszawa
NR REF.: 1188264
For our Client an international company located in Warsaw, we are looking for GL/RTR Team Leader with English.
Your responsibilities:
- Manage daily team operations, supporting RTR Tower Lead in team development, career planning and recruitment.
- Drive process standardization and efficiency within the team.
- Ensure precise financial reporting and compliance with accounting standards.
- Maintain internal controls and SOX compliance for data integrity and regulatory adherence.
- Ensure intercompany reconciliations and compliance with internal and SOX controls, meeting the SLA targets set for the team.
- Collaborate with auditors, consolidation teams, and stakeholders, supporting team development and recruitment.
Our requirements:
- Experience in a Shared Services environment
- Knowledge of Finance in general and General Ledger in particular
- Practical experience managing operations39 performance (SLAs, KPIs)
- Advanced English (min. B2/C1)
- Bachelor’s or master’s degree preferably in Finance or Accounting
- Knowledge of SAP Finance
- Knowledge of US GAAP s, SOX control and reporting standards procedure
Our client offers:
- Hybrid working pattern (3 days in the office and 2 days working remotely)
- International environment
- Location: Warsaw (Mokotów)
- Temporary employment contract /B2B 3-4 month
- Attractive salary and benefits
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa