Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie TrybunalskimKomendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny księgowyKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Jagiellońska 11
97 - 300 Piotrków Trybunalski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- • Prowadzenie rachunkowości jednostki , • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi , • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych ,
- • Sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej , • Sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki , • Współdziałanie z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli wewnętrznej nad wykorzystaniem środków budżetowych
- • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi PSP oraz z organami samorządu terytorialnego, ZUS, US , • Nadzór nad funkcjonowaniem kasy jednostki, rozliczaniem należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, pobranych zaliczek, delegacji, itp.,
- • Nadzór nad naliczaniem i sporządzaniem list wynagrodzeń i należności , odprowadzaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, ewidencją i rozliczaniem podatków , • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów,
- • Okresowe ustalanie lub sprawdzanie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów , • Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.
Warunki pracy• podejmowanie decyzji w warunkach stresu ,
• wyjazdy służbowe krajowe ,
• praca wymagająca dyspozycyjności ,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin ,
• narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka ,
• pomieszczenia na II piętrze ,
• budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych ,
• toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ,
• brak windy ,
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Proponowane wynagrodzenie: około 3800 zł. brutto.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko główny księgowy”.
Oferty, które nie będą spełniać wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
Dokumenty można odbierać osobiście w terminie od 24 września do 24 października 2018 roku w Sekcji Kadrowo – Organizacyjnej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim w godz. 900 – 1430. Po tym terminie kopie dokumentów nie odebranych zostaną protokolarnie zniszczone.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na stronie
http://www.kmpsp12.straz.lodz.pl/
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie • Wykształcenie: średnie / wyższe zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy
o finansach publicznych Głównym księgowym może być osoba, która spełnia jeden z następujących warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości ,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości ,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów ,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
księgowość
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- 3 - letnie doświadczenie na stanowisku gł. księgowego w jednostkach budżetowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - do pobrania ze strony strazpiotrkow.pl
- klauzula informacyjna - do pobrania ze strony strazpiotrkow.pl
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykserokopie świdectw potwierdzających wykształcenie wyższe oraz świadectw pracy,Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-06
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu