Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Zambrowie Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw Łączności i Informatyki Jednoosobowe Stanowisko ds. Łączności i Informatyki 18-300 Zambrów ul. Aleja Wojska Polskiego 4a
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Utrzymanie węzłów teleinformatycznych oraz systemów zasilania urządzeń telekomunikacyjnych;
- Wykonywanie i bieżące aktualizowanie dokumentacji systemów teleinformatycznych;
- Utrzymanie, naprawa, konserwacja i rozbudowa sprzętu łączności i informatyki eksploatowanego w KPP i komórkach podległych;
- Administrowanie zasobami informatycznymi funkcjonującymi w KPP;
- Nadzór nad bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych eksploatowanych w KPP;
- Nadzór nad wykonawstwem robót instalacyjno – montażowych w zakresie łączności i informatyki, oraz systemu wizyjnego miasta Zambrów;
- Utrzymanie dróg przesyłowych do jednostek podlegających KPP;
- Realizacja zadań w zakresie gospodarki materiałowo – finansowej dotyczącej systemów i urządzeń teleinformatycznych eksploatowanych w KPP;
- Nadzór nad funkcjonowaniem systemów łączności KPP (teleinformatycznej, faksowej, elektronicznej);
- Diagnostyka uszkodzeń i dokonywanie napraw w miarę możliwości sprzętu łączności i informatyki;
- Prowadzenie ewidencji i rozliczeń finansowych z zakresu łączności i informatyki;
- Nadzór i kontrola nad wykorzystaniem sprzętu informatycznego i łączności, w tym legalności zainstalowanego oprogramowania;
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z dyżurnym wojewódzkim węzła łączności;
- Przygotowanie środków łączności oraz funkcjonowania policyjnych systemów teleinformatycznych na potrzeby mobilizacyjnego rozwinięcia KPP;
- Realizacja zadań mobilizacyjno - obronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Instalowanie nowego oprogramowania wdrażanego przez KGP i KWP, aktualizowanie oprogramowania systemowego, biurowego, pocztowego i narzędziowego na stacjach roboczych użytkowników zgodnie z zaleceniami;
- Konfiguracja urządzeń pracujących w siec informatycznej – komputery, drukarki, urządzenia sieciowe;
- Zabezpieczanie nagrań z rejestratora rozmów telefonicznych i radiowych na stanowisku kierowania na polecenie przełożonego;
- Administrator techniczny systemów KCIK, FREJZAP;
- Administrator techniczny systemów teleinformatycznych służących do przetwarzania danych osobowych w KPP;
- Realizacja zadania z zakresu cyberbezpieczeństwa – bieżące utrzymanie i rozwój własny istotnych systemów informacyjnych.
Warunki pracy -praca związana z wdrażaniem, zarządzaniem i rozwojem systemów informatycznych oraz spraw związanych z bieżącymi naprawami i wdrażaniem sprzętu komputerowego i łączności;
-praca wymagająca wysiłku fizycznego;
- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze w budynku, wiąże się z częstym przemieszczaniem się do innych pomieszczeń budynku KPP usytuowanych na I i II piętrze oraz pomieszczeń podległych posterunków Policji;
- narzędzia i materiały pracy: biurko, telefon, stanowisko komputerowe z drukarką, elektroniczne nośniki informacji;
- w budynku brak jest windy
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie informatyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows oraz programów biurowych MS Office, Open Office.
pozostałe wymagania niezbędne: - Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2024-07-03
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zambrowie
ul. Aleja Wojska Polskiego 4a
18-300 Zambrów