Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Interim Manager

Miejsce pracy: Poznań

Międzynarodowa firma, której SSC zlokalizowane jest w Poznaniu poszukuje kandydata / kandydatki na okres 18 miesięcy do objęcia stanowiska: HR Interim Manager

Obowiązki:

  • Zapewnienie zgodności z polskim prawem pracy i wdrażanie niezbędnych aktualizacji prawnych,
  • Kierowanie działem HR oraz koordynowanie biura, nadzorowanie jego działalności i zapewnienie zgodności z celami organizacji,
  • Monitorowanie i zarządzanie analizami wynagrodzeń, budżetowaniem personelu i prognozowaniem,
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii zwiększających efektywność zespołu (cyfryzacja procesów),
  • Wspieranie projektów transformacji HR w celu wspierania zmian organizacyjnych,
  • Udzielanie porad liderom w kwestiach HR i problemach związanych z prawem pracy,
  • Ścisła współpraca z zespołem zarządzającym oraz innymi funkcjami HR w celu realizacji kluczowych celów, projektów i działań. Wnoszenie cennych uwag do planowania strategicznego i przyczynianie się do pomyślnej realizacji szerszych strategii,
  • Prowadzenie wdrażania strategii rekrutacyjnej w celu przyciągania talentów,
  • Kultywowanie i kształtowanie kultury firmy, aby odzwierciedlała jej wartości i wspierała jej cele,
  • Zapewnienie jasnej i skutecznej komunikacji w organizacji,
  • Zarządzanie i wspieranie członków zespołu, zapewniając im możliwość odniesienia sukcesu. Odpowiednie delegowanie zadań w celu zapewnienia wysokiej wydajności i spójności zespołu.

Wymagania:

  • Ekspercka wiedza na temat praktyk związanych z ludźmi (L&D), praktyk retencyjnych, polityki wynagrodzeń i świadczeń, rekrutacji, rozwoju organizacji,
  • Solidna znajomość kodeksu pracy,
  • Silne umiejętności przywódcze i interpersonalne, zdolność do motywowania i inspirowania członków zespołu,
  • Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego i minimum 5 lat na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1),
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Doświadczenie w obsłudze oprogramowania do przetwarzania płac oraz znajomość przepisów i regulacji dotyczących płac.

Korzyści:

  • Umowa na okres 18 miesięcy,
  • Elastyczne, hybrydowe warunki pracy - 2 dni w tygodniu praca w biurze zlokalizowanym w Poznaniu,
  • Możliwość zdobycia nowych kompetencji,
  • Przyjazna atmosfera pracy.
Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi