Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Dla naszego Klienta, międzynarodowej i renomowanej firmy ze strukturami SSC w Warszawie, w związku ze zmianami w organizacji, poszukujemy Kandydatów na stanowisko HR Managera na Polskę.

Twoje zadania:

  • Budowanie i realizacja strategii personalnej dopasowanej do potrzeb biznesowych,
  • Wsparcie kadry menedżerskiej w celu zapewnienie najwyższych standardów zarządzania, poprzez dostarczanie narzędzi i rozwiązań z obszaru HR,
  • Aktywny udział w projektach HR,
  • Budowanie i utrzymanie pozytywnej i efektywnej relacji z biznesem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
  • Tworzenie i realizacja planów w zakresie szkoleń, rozwoju i rekrutacji,
  • Zarządzanie polityką wynagrodzeń,
  • Koordynowanie procesu rozwoju pracowników, inicjowanie działań rozwojowych, analiza potrzeb w zakresie szkoleń,

Wymagania pracodawcy:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 3 letnie doświadczanie na roli HR BP lub HR Managera,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym (ścisła i częsta współpraca z międzynarodowymi zespołami)
  • Wysokie zdolności organizacyjne i komunikacyjne,
  • Samodzielność,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu polskiego prawa pracy

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform i materiałów szkoleniowych, w tym językowych
  • Bonus roczny
  • Praca hybrydowa w oparciu o uop
Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi