W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR SSC Administrator
Miejsce pracy: PoznańDla naszego klienta, dużej międzynarodowej firmy z USA poszukujemy zmotywowanych kandydatów zainteresowanych stanowiskiem: HR SSC Administrator
- Umawianie spotkań rekrutacyjnych z kandydatami,
- Publikowanie ogłoszeń w systemie wewnętrznym,
- Wsparcie administracyjne w zakresie obszaru Benefitów oraz Absencji pracowników,
- Wsparcie administracyjne m.in. dotyczące: planów świadczeń, raportowania listy płac, przetwarzania faktur,
- Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników,
- Wsparcie pracowników i menadżerów w obsłudze klienta,
- Wsparcie pracowników w zapytaniach dotyczących świadczeń, urlopów, zasad kadrowych,
- Wsparcie w procesie Onboardingu,
- Codzienna współpraca z innymi zespołami w celu rozwiązywania zapytań pracowników,
- Aktualizowanie/utrzymywanie wewnętrznej dokumentacji procesu SSC.
- Min. 1-3 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub HR,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1),
- Orientacja na obsługę klienta,
- Zdolność do efektywnej współpracy i współpracy z partnerami wewnętrznymi,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel),
- Silne umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne,
- Zdolność do pracy w różnych kulturach w globalnym środowisku,
- Zdolność do zarządzania informacjami w sposób poufny i dyskretny,
- Mile widziana znajomość Workday i wprowadzania danych.
- Zatrudnienie na 18 miesięcy z możliwością przedłużenia i kontynuowania współpracy,
- Możliwość rozwoju w globalnej firmie,
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym (3 dni w tygodniu praca z biura, 2 dni HO),
- Prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie,
- Program MultiSport lub MultiKafeteria,
- Codzienne wsparcie zespołu i przyjazna atmosfera pracy.
Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329