#

Infolinia Obsługowo-Sprzedażowa i Live Chat

Unique People Sp. z o.o.

Rzeszów, podkarpackie

Opis stanowiska pracy

Twoje zadania:

 

-Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów dużej firmy telekomunikacyjnej,

-Prowadzenie korespondencji z Klientami,

-Wspieranie Klientów, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na ich pytania w sprawach technicznych,

-Telefoniczna sprzedaż produktów: dobieranie najlepszej oferty, informowanie o aktualnych promocjach, rabatach oraz dostępnym sprzęcie i akcesoriach.


Nasze oczekiwania:

 

-Umiejętność obsługi komputera,

-Zaangażowanie i chęć do pracy,

-Komunikatywność,

-Dyspozycyjność na min. 130 godzin w miesiącu,

-Dyspozycyjność do podjęcia pracy od stycznia 2025.


Co możemy Ci zaoferować?

 

-Stałe wynagrodzenie godzinowe,

-Atrakcyjny oraz konkurencyjny system premiowy - premie są u nas w każdym miesiącu,

-Długofalową współpracę,

-Elastyczne godziny pracy - u nas bez problemy połączysz pracę i naukę mamy oferty pracy skierowane zarówno do studentów zaoczny i dziennych,

-Wsparcie na każdym etapie kariery - zawsze możesz liczyć na pomoc naszej doświadczonej kadry managerskiej,

-Kartę rabatową do znanych miejsc w Rzeszowie,

-Darmową wodę, owoce i kawę bez limitu,

-Brak dress code - stawiamy na Twoją wygodę,

-Chill room - u nas odpoczniesz sobie na przerwie ;)

 

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta aplikuj - zadzwonimy do Ciebie i opowiemy o szczegółach :)


Prezentacja firmy

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi