Opis stanowiska pracy
Co będziesz robić?
- Zajmiesz się obsługą sklepu online, pomagając Klientom odnaleźć produkty, o jakich marzą ich pociechy!
- Odbieraj telefony i rozwiązuj tajemnice klientów jak Sherlock - ale bez płaszcza, wystarczy słuchawka.
- Zwinne odpowiadanie na maile to Twój superpower!
Kim musisz być, żeby z nami pracować?
- Masz status ucznia/studenta? Jesteś na dobrej drodze!
- Jesteś gotowy/gotowa na 8-dniowe szkolenie (;10:00-16:00); pełne praktycznych sztuczek? Challenge accepted!
- Możesz pracować minimum 25 godzin tygodniowo, kiedy tylko chcesz (;projekt działa 7 dni w tygodniu, od 8:00 do 21:00); - Ty rządzisz swoim grafikiem!
Dlaczego warto z nami pracować?
- Gwarantujemy wypłatę za każdą godzinę Twojej pracy - od momentu założenia słuchawek!
- Szkolenia? O tak! Po nich będziesz ekspertem od obsługi Klienta!
- Atmosfera pracy? Ekipa młoda, dynamiczna i zawsze w dobrym humorze!
Nie czekaj, wyślij swoje zgłoszenie, bo miejscówki szybko się rozchodzą jak najnowsze zabawki! Aplikuj już teraz i dołącz do naszej ekipy!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/09/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing