Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sierpcu Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
informatyk Zespół do spraw finansowo-księgowych i administracji 09-200 Sierpc Ul. Konstytucji 3 Maja 40A
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Administruje sprzętem serwerowym, systemami, aplikacjami, bazami danych oraz siecią komputerową Inspektoratu
- Zarządza bezpieczeństwem sprzętu serwerowego i sieciowego oraz zintegrowanym systemem bezpieczeństwa
- Sprawdza parametry techniczne systemów, dokonuje aktualizacji baz danych oraz tworzy automatyczne kopie zapasowe danych, w tym zapewnienia integralności archiwizowanych danych oraz testów przywracania
- Zapewnia bezpieczeństwo danych zawartych w komputerowych zbiorach danych Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi oraz współpracuje w tym zakresie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji oraz Inspektorem Ochrony Danych w celu wzmocnienia ochrony informacji
- Koordynuje publikację materiałów na urzędowym serwisie internetowym, w tym regularnie aktualizuje treści oraz projektuje i modyfikuje strukturę strony internetowej Inspektoratu
- Prowadzi kompleksową ewidencję dot. dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej sprzętu i systemów informatycznych będących na wyposażeniu Inspektoratu
Warunki pracy -zadania wykonywane w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sierpcu,
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Oferty złożone po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 242******
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie • Znajomość budowy i działania sprzętu teleinformatycznego
• Znajomość systemów operacyjnych MS Windows, baz danych oraz oprogramowania biurowego
• Znajomość konfiguracji i obsługi sieci teleinformatycznych
• W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
• Rzetelność i terminowość
• Umiejętność pracy w zespole
• Umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pod presją czasu i awarii
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2024-12-16
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sierpcu
ul. Konstytucji 3 Maja 40a
09-200 Sierpc