Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinie Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor weterynaryjny do spraw ochrony zwierząt w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt 66-200 Świebodzin ul. Zachodnia 58
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzenie postępowań kontrolnych i administracyjnych w zakresie wymagań weterynaryjnych dla podejmowanych i prowadzonych działalności nadzorowanych w zakresie obrotu, pośrednictwa i transportu zwierząt oraz dla sektora akwakultury,
- Prowadzenie postępowań kontrolnych i administracyjnych w zakresie ochrony zwierząt, w tym również podczas ochrony zwierząt w transporcie,
- Prowadzenie postępowań kontrolnych i administracyjnych w zakresie wymagań weterynaryjnych dotyczących przesyłek w handlu, wywozu oraz przywozu zwierząt i niejadalnych produktów pochodzenia zwierzęcego,
- Podejmowanie niezwłocznie wszelkich, niezbędnych czynności urzędowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, podlegających obowiązkowi zwalczania,
- Podejmowanie niezwłocznie wszelkich, niezbędnych czynności urzędowych w celu wykrycia lub wykluczenia chorób zakaźnych zwierząt, w tym chorób odzwierzęcych,
- Kontrolowanie zdrowia zwierząt umieszczanych na rynku lub przeznaczonych do handlu, wywozu, przywozu oraz tranzytu wraz z wystawieniem stosownych świadectw zdrowia (dotyczy wyłącznie lekarza weterynarii),
- Sporządzanie w oparciu o analizę ryzyka we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi wymaganych projektów planów kontroli, sprawozdań jakościowych, ilościowych i finansowych stanowiących część planów Inspektoratu,
- Przeprowadzanie planowych kontroli zgodnie z rocznym Planem Kontroli oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych lub kontroli problemowych zleconych przez organa Inspekcji Weterynaryjnej.
Warunki pracy • Praca w wymiarze 8 godz. od poniedziałku do piątku w siedzibie urzędu i/lub na terenie powiatu świebodzińskiego,
• Praca biurowa z użyciem komputera (powyżej 4 godz. dziennie) i innych urządzeń biurowych,
• Praca w godzinach nadliczbowych i/lub w dniach wolnych od pracy wg potrzeb urzędu,
• Stres związany z wykonywaniem czynności pod presją czasu,
• Bariery architektoniczne: ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, miejsce pracy na piętrze w budynku jednopiętrowym, brak windy,
• Wyjazdy służbowe, szkolenia,
• Prowadzenie samochodu służbowego.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej, np. zootechnik
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - W przypadku lekarza weterynarii - prawo wykonywania zawodu,
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, internet, poczta elektroniczna),
- Prawo jazdy kat. B i umiejętność prowadzenia samochodu.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopię prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku lekarza wetrynarii,
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy i umiejętności prowadzenia samochodu
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinie
ul. Zachodnia 58
66-200 Świebodzin