#

PODINSPEKTOR-INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ

URZĄD MIEJSKI ŚWIEBODZIN

Świebodzin, lubuskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0527


Obowiązki:

Prowadzenie spraw związanych z:
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz Uchwał Rady Miejskiej w Świebodzinie w sprawie wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Świebodzin:
a)prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych
b)zawieranie i rzwiązywanie umów najmu lokali mieszkalnych oraz naliczanie opłat z tytułu czynszu
c) przyjmowanie i przekazywanie najemcom lokali mieszkalnych protokołami zdawczo - odbiorczymi
d) przyjmowanie wniosków o zawarcie umów najmu na lokale mieszkalne stanowiące mieszkaniowy zasób gminy,
e) prowadzenie rejestru wniosków,
f) przygotowanie wniosków na posiedzenie Społecznej Komisji Mieszkaniowej,
g) kontrola w terenie i ocena warunków mieszkaniowych wnioskodawców,
h) sporządzanie i realizacja list wytypowanych rodzin do zawarcia umowy najmu,
i) prowadzenie rejestru wydanych wskazań,
j) załatwianie spraw związanych z zamianą mieszkań komunalnych,
k) opiniowanie wniosków o wykup lokalu komunalnego w zakresie zwarcia umowy najmu, nazwiska najemcy, wyposażenie lokalu w media,
l) w przypadku klęski żywiołowej przygotowanie i wydanie decyzji o przydziale mieszkań w lokalach nie będących własnością gminy,
ł) obsługa i organizowanie posiedzeń Społecznej Komisji Mieszkaniowej,
2. Opracowywanie i realizacja wieloletniego "Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy"
3. Przygotowanie uchwał w sprawie gospodarowania mieszkaniowym zasobem (zatwierdzanie stawek czynszu itp.)
4. Przygotowanie i przekazanie sprawozdań do GUS
5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego w zakresie:
- prowadzenie postępowania dotyczącego opróżniania lokalu mieszkalnego (eksmisję) - współpraca z Wydziałem Finansowo - Budżetowym i Radcą Prawnym
- realizacja wyroków sądowych dot. eksmisji
6. Potwierdzenie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego (wielkość powierzchni i wysokość bieżącego czynszu)
7. Załatwianie skarg i wniosków zgłaszanych przez lokatorów
8. Współpraca z zarządcami nieruchomości w zakresie administrowania mieszkaniowym zasobem gminy
9. Uczestniczenie w przyjęciach interesantów u Burmistrza Świebodzina w zakresie gminnego zasobu mieszkaniowego
10. Udział w zebraniach Wspólnot Mieszkkaniowych
11. Przygotowywanie procedur wyboru dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy w ramach ustawy o zamówieniach publicznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130000 zł oraz wartość wyższa niż kwota 130000 zł dla dostaw, robót budowlanych i usług, których zamawiającym jest Gmina Świebodzin
12. Przedstawienie projektów planu wydatkowania środków finansowych do budżetu gminy oraz sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania zadań
13. Prowadzenie korespondencji w sprawach objętych zakresem czynności
14. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z otrzymanym "Jednolitym wykazem akt"
15. Rozliczanie, opisywanie i rejestrowanie faktur związanych z wydrukami ujętymi w budżecie Gminy dotyczącymi zadań ujętych w zakresie czynności.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie: administracyjne lub gospodarowanie mieniem,- Staż pracy: co najmniej 2-letni staż pracy na podobnym stanowisku albo 2-letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej.- pełna znajomość przepisów prawa właściwych do realizacj zadań stanowiska pracy- wnikliwe i ternminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne załatwienie interesantów- staż pracy na stanowisku administracyjnym- dostęp do internetu, poczty elektronicznej i podsystemów informatycznych zgodnie z przyznanymi uprawnieniami- użytkowanie składników urzędu wg. wyposażenia pracownika- posługiwanie się pieczątką imienną w zakresie realizowanych obowiązkó- znajomość aktów prawnych: Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. Ochrona praw lokatorówmieszkaniowych zasób gminy i zmiana Kodeksu CywilnegoUstawa z dnia 10 sierpnia 20118 r. o ochgronie danych osobowychUstawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo BudowlaneUstawa z dnia 11 września 2019 r. Preawo zamówień publicznychUstawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansoach publicznychUstawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania AdministracyjnegoUstawa z dnia 21 listopada 2014 r. o pracownikach samorządowychPozostałe wymagania: - biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego- biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, komputerowych systemówoperacyjnych w systemie biurowym- wymagane posiadanie samochodu i prawa jazdy kat. B.- biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego ( MS Office, Open Office).- umiejętność pracy w zespole, organizacji i planowania pracy, zdolność analitycznego myśleniakomunikatywność, skrupulatność, sumienność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kulturaosobista.


Miejsce pracy: Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: a) Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej.b) List motywacyjny.c) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.e) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie:- wykształcenia (świadectw, dyplomu studiów), studiów podyplomowych,- stażu pracy (świadectw pracy, zaświadczeń),- posiadanych kwalifikacji,- pisemne oświadczenie kandydata o niekaralności, korzystaniu w pełni praw publicznych orazposiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,- pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi