Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw rejestru zabytków i dokumentacji WUOZ Wrocław 50-243 Wrocław Władysława Łokietka 11
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie księgi rejestru zabytków
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wpisu do rejestru zabytków ruchomych i opracowywanie decyzji o wpisaniu zabytków do rejestru zabytków
- prowadzenie spraw związanych ze skreśleniem zabytków ruchomych z rejestru zabytków
- współpraca z Narodowym Instytutem Dziedzictwa w zakresie dokumentacji i rejestru zabytków ruchomych
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji zabytków ruchomych, w szczególności prawnej
- ujawnianie wpisów do rejestru zabytków ruchomych w księgach wieczystych i ich wykreślenie
- wydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru zabytków ruchomych
- wydawanie zaświadczeń o innych formach ochrony zabytków ruchomych
- redakcja ogłoszeń w wojewódzkim dzienniku urzędowym
- tworzenie baz danych w zakresie rejestru
- koordynacja zadań Delegatur w zakresie rejestru i ewidencji zabytków ruchomych
- inne czynności dotyczące rejestru i dokumentacji zabytków
Warunki pracy Praca w terenie, stres, zagrożenia korupcją, praca na komputerze.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Proponowane wynagrodzenie - brutto - 6386,56+ wysługa lat (lata pracy potwierdzone świadectwami pracy). Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie lub mailem . Etapy naboru: test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego). Na ofercie proszę umieścić nr ogłoszenia o naborze. Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone w terminie 14 dni od zakończenia naboru. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu historii sztuki, ochrona dóbr kultury o specjalności historia i zabytkoznawstwo dzieł sztuki, konserwatorstwo
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - umiejętność stosowania prawa w praktyce
- działania w sytuacjach stresowych
- umiejętność redakcyjne i formułowania myśli w mowie i piśmie
- umiejętność analityczne i rozwiązywania problemów
- umiejętność współpracy w zespole
- samodzielność i kreatywność
- obsługa programu Microsoft Office
- Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów 2 .
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - obsługa programu Microsoft Office
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów2 .
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2024-11-29
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu
ul.Władysława Łokietka 11
50-243 Wrocław