Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej Komisariatu i Punktu kancelaryjnego dokumentów niejawnych Zespół Wspomagający Komisariatu Policji Wrocław - Rakowiec 51-168 Wrocław ul. Sołtysowicka 21
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzenie dokumentacji określonej przepisami o pracy kancelaryjno - biurowej, w tym codzienne pobieranie, rejestrowanie w systemie E-Komenda i wysyłanie korespondencji jawnej wychodzącej i przychodzącej do KP Wrocław - Rakowiec w celu zapewnienia terminowości w pracy Komisariatu.
- Prowadzenie ewidencji i teczek będących na stanie Komisariatu, książek ewidencyjnych, dokumentów jawnych i niejawnych oraz zapewnienie właściwego obiegu dokumentów wśród funkcjonariuszy Komisariatu, w tym przedstawienie do dekretacji przełożonemu przychodzącej korespondencji, a następnie jej prawidłowe rozdzielenia do poszczególnych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia sprawnej pracy Komisariatu.
- Biegła znajomość komputera i obsługi programu Microsoft Office, obsługiwanie poczty elektronicznej SEPP oraz urządzeń faksowych, a także zapoznawanie się z bieżącymi aktami prawnymi, przepisami i poleceniami przełożonego w celu zapewnienia obsługi kancelaryjno - biurowej Komisariatu.
- Terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji wytworzonej przez sekretariat, a także prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych (delegacje), urlopów, zwolnień lekarskich i czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komisariatu.
- Sporządzanie podstaw do wypłaty dla pracowników cywilnych Jednostki w celu zapewnienia prawidłowych naliczeń wynagrodzenia.
- Prowadzenie ewidencji referentek, kluczy elektronicznych, pieczęci i stempli Komisariatu oraz zaopatrywanie w materiały biurowe, druki i art. piśmiennicze i inne w drodze współpracy z Wydziałem Wspomagającym KMP we Wrocławiu i Wydziałem Teleinformatyki KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia sprawnej pracy Komisariatu.
- Prowadzenie wspólnie z Wydziałami odpowiedzialnymi za użytkowanie sprzętu okresowych inwentaryzacji oraz uczestniczenie w obowiązkowych szkoleniach i kursach w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Prowadzenie postępowań powypadkowych i szkodowych w celu zebrania materiałów niezbędnych do wyjaśnienia sprawy.
- Zastępstwo za osobę prowadzącą Składnicę Akt Komisariatu w celu właściwego i terminowego przyjmowania dokumentów do składnicy.
Warunki pracy - praca na II piętrze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska określonego w ogłoszeniu o naborze.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4996,85 zł brutto miesięcznie (mnożnik kwoty bazowej 1,9010) oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy stanowiący od 5% do 20% miesięcznie.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (test wiedzy lub rozmowa kwalifikacyjna) telefonicznie lub mailowo. Weryfikacja złożonej aplikacji dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości złożonych dokumentów. W związku z powyższym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty wymienione w ogłoszeniu i własnoręcznie podpisane oświadczenia z aktualną datą ich sporządzenia. Aplikacje niekompletne, zawierające braki formalne w zakresie załączonych dokumentów lub brakiem podpisów oraz nadesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod 478******
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy kancelaryjno - biurowej w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne: - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność organizacji pracy własnej
- znajomość przepisów prawa pracy
- umiejętność pracy w zespole
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli Tajne, Ściśle tajne
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- Kopię dokumentu potwierdzajacego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o dostęp do informacji niejawnych. Oświadczenie należy opatrzyć aktualną datą i własnoręcznym podpisem
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopię dokument potwierdzajacego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji
we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław
lub złóż osobiście : siedziba Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00 (za potwierdzeniem odbioru) Na kopercie należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska.