Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe we Wrocławiu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw zasobów ludzkich Dział kadr i rozwoju zawodowego

50-215 Wrocław ul. Pomorska 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy pracownicze związane z nawiązaniem, trwaniem, zmianą i ustaniem stosunków pracy oraz inne wynikające ze stosunku pracy, w tym ustala składniki wynagrodzenia i inne świadczenia płacowe, przygotowuje świadectwa pracy, realizuje zadania pracodawcy w zakresie medycyny pracy i ubezpieczeń społecznych, ewidencjonuje czas pracy i absencję, prowadzi akta osobowe, prowadzi sprawy emerytalno-rentowe w zakresie współdziałania w przygotowywaniu dokumentacji oraz związane z udzielaniem przez pracodawcę zgody na dodatkowe zatrudnienie w celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania Archiwum.
  • Koordynuje oraz monitoruje proces sporządzania ocen w służbie cywilnej w celu gromadzenie informacji o pracowniku.
  • Przyjmuje klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz udziela informacji, wyjaśnień w sprawach związanych ze stosunkiem pracy w celu zapewnienia dostępu do informacji.
  • Planuje i realizuje działania związane z promocją Archiwum jako pożądanego pracodawcy, wewnątrz, jak i na zewnątrz instytucji (wśród osób zatrudnionych, jak i kandydatek/kandydatów do pracy), w szczególności nawiązuje i utrzymuje kontakty z podmiotami zewnętrznymi (m.in. uczelnie wyższe, organizacje studenckie, organizacje promocji zatrudnienia, organizacje działające na rzecz osób z niepełnosprawnościami, urzędy pracy) w celu zwiększenia zaangażowania pracowników oraz pozyskiwania nowych pracowników, praktykantów, stażystów, wolontariuszy, zleceniobiorców.
  • Przekazuje do ZUS, za pomocą programu „Płatnik”, dokumenty ubezpieczeniowe pracowników i zleceniobiorców, członków ich rodzin oraz zmiany danych osób ubezpieczonych w celu obsługi zatrudnienia.
  • Obsługuje organizacyjnie prace zespołu wewnętrznego wartościującego stanowiska pracy w służbie cywilnej w celu optymalizacji przebiegu procesu.
  • Sporządza plany i sprawozdania z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi w celu udokumentowania realizacji zadań.
  • Realizuje sprawy ze stosunków pracy byłych pracowników Archiwum w celu ich obsługi.


Warunki pracy

- praca biurowa (siedząca przy komputerze, powyżej 4 godzin dziennie),
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, skaner, drukarka),
- sztuczne oświetlenie miejsca pracy,
- częste kontakty z klientem zewnętrznym,
- stanowisko zlokalizowane na I piętrze urzędu,
- budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową,



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 4731,37 zł brutto. Dodatkowo dodatek za wysługę lat w wysokości wynoszącej po pięciu latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.


Miejsce przeprowadzenia naboru: Archiwum Państwowe we Wrocławiu.


Informację o szczególnych potrzebach zamieść w dokumentach aplikacyjnych lub prześlij na adres: kadry@wroclaw.ap.gov.pl



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze ZZL

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Znajomość przepisów o pracownikach urzędów państwowych.
  • Znajomość rozporządzeń wykonawczych do w/w ustaw
  • Znajomość przepisów kodeksu pracy, znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra komunikacja.
  • Oświadczenie dotyczące przepisów lustracyjnych: „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie dotyczące przepisów lustracyjnych: „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-16
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe we Wrocławiu
    ul. Pomorska 2
    50-215 Wrocław
    sekretariat pok. 112, I piętro w godz. 7:30-15:30

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/12/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi