Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

IT Support Specialist

Miejsce pracy: Kraków

For our Client, new Company on Krakow market which has built a SSC structures we are looking for a candidate to position of IT Support Specialist.

Responsibilities:

  • Supporting internal customers via phone and remote tools. Handling direct contact with end users on daily basis while troubleshooting their problems related to computer systems, hardware, software, applications, telephone, network.
  • Taking ownership of incoming requests till successful resolution including issues escalated from Tier I.
  • Identifying and troubleshooting problems using remote desktop tools and other resources.
  • Tier 2 Application Support
  • Active Directory Administration
  • Email security monitoring, Access Requests and other user provisioning tasks
  • Assists peers with troubleshooting, SD processes and procedures.
  • Supporting colleagues with troubleshooting and incidents resolution.

Supporting : Windows 7 and above, Microsoft Office 2010 and higher, Internet Explorer, remote support via remote control tool (SCCM), VPN connectivity and/or administration, Network connectivity, Wireless connectivity, Telecom and IPhone /IPad connectivity and synchronization, among other applications. (SAP, EDMS, Document, etc.)

Requirements:

  • Bachelor degree in Information Technology or equivalent
  • 2-3 years of experience working in IT service desk
  • Fluent knowledge of English, knowledge of other language would be an asset
  • Professional certification (e.g. ITIL Foundation) would be an asset
  • Network administration and troubleshooting skills
  • Knowledge of Operating Systems (Windows, iOS, Android) and Protocols (HTTP, FTP, DNS, IP, SSH, etc.)
  • Knowledge of systems and administration of: Active Directory, MS Office, etc.
  • Basic network administration
  • Experience in VOIP systems

Benefits:

  • Stable employment
  • Social package (private medical care, life insurance, multisport card)
  • Extensive training package
  • Annual bonus
  • Office in the city center
  • Hybrid model of work - 2 days per week in the office
Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Podobne oferty pracy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi