Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Key Account Manager LATAM

Miejsce pracy: Warszawa

Dla naszego klienta, polskiej firmy od ponad 30 lat produkującej aparaturę medyczną, poszukujemy kandydatów na stanowisko Key Account Manager LATAM.

Dla naszego klienta, polskiej firmy od ponad 30 lat produkującej aparaturę medyczną, poszukujemy kandydatów na stanowisko Key Account Manager LATAM.

Dla naszego klienta, polskiej firmy od ponad 30 lat produkującej aparaturę medyczną, poszukujemy kandydatów na stanowisko Key Account Manager LATAM.

Twoje zadania:

  • współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz planów sprzedażowych na wybranych rynkach zagranicznych,
  • utrzymanie i rozwój relacji biznesowych z aktualnymi kontrahentami oraz nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,
  • przygotowywanie ofert handlowych i analiz sprzedażowych,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi klienta,
  • przeprowadzanie szkoleń produktowych dystrybutorów lub odbiorców w języku angielskim.
  • współpraca z działem obsługi klienta, produkcją i magazynem,
  • reprezentowanie firmy na targach, szkoleniach produktowych, konferencjach międzynarodowych i spotkaniach biznesowych.

Czego oczekujemy:

  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie z branży medycznej,
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość języka hiszpańskiego lub portugalskiego będzie dodatkowym atutem,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność i gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych,
  • znajomość branży sprzętu medycznego będzie dodatkowym atutem.
  • praktyczna znajomość pakietu Ms Office; znajomość systemów ERP będzie atutem.

Benefity:

  • pakiet medyczny Medicover
  • hybrydowy model pracy - 2 dni w biurze

W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz" i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.

Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search

  • Czego oczekujemy:

    • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie z branży medycznej,
    • wykształcenie wyższe,
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość języka hiszpańskiego lub portugalskiego będzie dodatkowym atutem,
    • prawo jazdy kat. B,
    • dyspozycyjność i gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych,
    • znajomość branży sprzętu medycznego będzie dodatkowym atutem.
    • praktyczna znajomość pakietu Ms Office; znajomość systemów ERP będzie atutem.

Twoje zadania:

  • współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz planów sprzedażowych na wybranych rynkach zagranicznych,
  • utrzymanie i rozwój relacji biznesowych z aktualnymi kontrahentami oraz nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,
  • przygotowywanie ofert handlowych i analiz sprzedażowych,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi klienta,
  • przeprowadzanie szkoleń produktowych dystrybutorów lub odbiorców w języku angielskim.
  • współpraca z działem obsługi klienta, produkcją i magazynem,
  • reprezentowanie firmy na targach, szkoleniach produktowych, konferencjach międzynarodowych i spotkaniach biznesowych.

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi