W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Key Account Manager
Miejsce pracy: WarszawaPoszukujemy Key Account Managera, który dołączy do zespołu w jednej z czołowych międzynarodowych firm konsultingowych.
Jeśli jesteś dynamiczną osobą z pasją do sprzedaży, to ta oferta jest dla Ciebie!
Twoje zadania:
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami B2B,
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i doradztwo w zakresie usług oferowanych przez firmę tj. ulg podatkowych na działalność innowacyjną, kosztów pracy, podatków od nieruchomości.
- Stała współpraca z innymi działami firmy w celu dopasowania usługi do potrzeb klientów.
- Aktywne uczestniczenie w targach, konferencjach, wydarzeniach branżowych.
- Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży.
Czego oczekujemy:
- Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży usług profesjonalnych w segmencie B2B.
- Umiejętność nawiązania i utrzymywania relacji biznesowych.
- Poczucie odpowiedzialności i proaktywność.
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne.
- Gotowość do wyjazdów służbowych (prawo jazdy kat. B).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym.
Benefity:
- Pracę w organizacji o międzynarodowym zasięgu.
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników.
- Motywujące cele i wyzwania stanowiskowe.
- Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym kartę multisport i prywatną opiekę medyczną.
- Samochód służbowy do użytku prywatnego.
- Dofinansowania do szkoleń i nauki j. obcych.
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz" i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.
Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search
Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329