Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Key Account Manager

Miejsce pracy: Poznań

Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej organizacji w dziedzinie rozwiązań cyfrowych dla handlu, poszukujemy Key Account Managera.

Stanowisko: Key Account Manager

Lokalizacja: praca mobilna (cała Polska)

ZADANIA:

  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz nowych kontraktów u istniejących klientów w branży handlowej w celu sprzedaży usług firmy (rozwiązania cyfrowe dla handlu - m.in. inteligentne etykiety cyfrowe),
  • Utrzymywanie dobrych relacji z osobami decyzyjnymi - właścicielami, dyrektorami, kierownikami sklepów, zarówno w ramach sieci lokalnych jak i międzynarodowych,
  • Ścisła współpraca zarówno z zespołem lokalnym, jak również zespołami zagranicznymi, aby skutecznie realizować strategię sprzedaży,
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami po zakończeniu projektu we współpracy z wewnętrznymi działami (np. administracja i księgowość),
  • Regularna aktualizacja systemu CRM - zarządzanie szansami sprzedaży i bazą klientów.

WYMAGANIA:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży kompleksowych rozwiązań technologicznych (hardware i software),
  • Biegła znajomość języka polskiego,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (praca w międzynarodowym środowisku),
  • Dobre umiejętności negocjacyjne,
  • Doświadczenie w obszarze retailu będzie dużym atutem,
  • Gotowość do regularnych podróży po Polsce (spotkania z klientami),
  • Gotowość do pracy w międzynarodowym środowisku, w jednej z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie,
  • Gotowość do użytkowania własnego samochodu w celach służbowych (ubezpieczenie samochodu, wraz z kartą paliwową zapewnia pracodawca).

BENEFITY:

  • Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie,
  • Praca mobilna (cała Polska) z naciskiem na miasta: Wrocław, Bydgoszcz, Gdańsk, Łódź, Kraków, Warszawa, Katowice, Poznań,
  • Współtworzenie sukcesu w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji,
  • Praca w zgranym zespole profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem,
  • Plan wdrożenia na stanowisku pracy,
  • Ubezpieczenie samochodu i karta paliwowa.

W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz" i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.

Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi