#

Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim

Miejsce pracy: Kraków

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie  

Twoje zadania: 
  • Zapewnienie obsługi klienta anglojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT 
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu 
  • Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych 
  • Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem 
  • Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzeby 
  • Kontakt z klientem anglojęzycznym 
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac 
  • Utrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta 

Nasze wymagania:  
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego 
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta bądź wsparcia IT (np. Service Desk, IT Support, Helpdesk)
  • Dobra organizacja pracy 
  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów 
  • Dobra umiejętność komunikacji i pracy w zespole 
  • Zainteresowanie pracą w branży IT 
  • Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami 
  • Zdolność do szybkiego dostosowywania się do dynamicznego środowiska pracy 

Oferujemy: 
  • Pracę stacjonarną w dogodnie zlokalizowanym biurze
  • Korzystne warunki zatrudnienia wzbogacone o bonus roczny (zależny od wyników) i dodatki 
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz lub w kolejnych miesiącach
  • Kompleksowe wdrożenie pod okiem trenera i doświadczonych kolegów
  • Szansę na wykorzystywanie języka angielskiego dzięki codziennej pracy przy obsłudze klientów
  • Globalne i lokalne programy, konkursy uznaniowe 
  • Benefity: Prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus roczny (zależny od wyników), dostęp do Employee Assistance Programme, dostęp do platformy e-learningowej Udemy

Oferta dotyczy pracy stałej. 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi