Konsultant ds. obsługi klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: KrakówManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie
Twoje zadania:
- Zapewnienie obsługi klienta francuskojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu
- Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych
- Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem
- Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzeby
- Kontakt z klientem francuskojęzycznym
- Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac
- Utrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta
Nasze wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego (min. B2)
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta bądź wsparcia IT (np. Service Desk, IT Support, Helpdesk)
- Dobra organizacja pracy
- Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
- Dobra umiejętność komunikacji i pracy w zespole
- Zainteresowanie pracą w branży IT
- Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami
- Zdolność do szybkiego dostosowywania się do dynamicznego środowiska pracy
Oferujemy:
- Pracę stacjonarną w dogodnie zlokalizowanym biurze w Krakowie
- Korzystne warunki zatrudnienia wzbogacone o bonus roczny (zależny od wyników) i dodatki
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z pracodawcą
- Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz lub w kolejnych miesiącach
- Kompleksowe wdrożenie pod okiem trenera i doświadczonych kolegów
- Szansę na wykorzystywanie języka francuskiego i angielskiego dzięki codziennej pracy przy obsłudze klientów francusko- i anglojęzycznych
- Globalne i lokalne programy, konkursy uznaniowe
- Benefity: Prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus roczny (zależny od wyników), dostęp do Employee Assistance Programme, dostęp do platformy e-learningowej Udemy
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.