Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- przyjmowanie zleceń dot. branży energetycznej,
- obsługa połączeń przychodzących (tylko przychodzących),
- utrzymywanie pozytywnego wizerunku Naszego partnera,
- w wyjątkowych sytuacjach obsługa pogotowia energetycznego.
Nasze oczekiwania:
- zaangażowanie oraz umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
- chęć do pracy i zdobywania nowych doświadczeń,
- dyspozycyjność przez minimum 20/25 godzin tygodniowo w przedziale 8-16 (pon-pt)
- dyspozycyjność na 8-dniowym wdrożeniu 9:00-15:00,
- wyraźna i dobra dykcja.
Oferta dla Ciebie:
- wynagrodzenie dwa razy w miesiącu
(podstawa 28,10 zł brutto+ atrakcyjny system premiowy), - elastyczny grafik, układany z tygodnia na tydzień
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy zakończony certyfikatem,
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy,
- pracę w młodym, dynamicznym i pełnym entuzjazmu zespole gdzie z pewnością znajdziesz swoje miejsce.
Aplikuj teraz!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/11/2024
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta