Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
-Odbieranie połączeń przychodzących na infolinii obsługowej,
-Obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
-Odpowiadanie na pytania Klientów,
-Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
-Dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów,
-Obsługa korespondencyjna - live chat.
Nasze oczekiwania:
-Umiejętność obsługi komputera,
-Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-Zaangażowanie i chęć do dłuższej współpracy,
-Swoboda w wypowiadaniu się,
-Komunikatywność oraz postawa pro-kliencka,
-Dyspozycyjność na minimum 120 godzin w miesiącu,
-Dyspozycyjność do podjęcia pracy od stycznia 2025,
-Mile widziany status studenta.
Co możemy Ci zaoferować?
-Stałe wynagrodzenie godzinowe,
-Wypłatę 2 razy w miesiącu (podstawa godzinowa i atrakcyjny system premiowy),
-Długofalową współpracę,
-Elastyczne godziny pracy - grafik ustalany indywidualnie,
-Profesjonalny pakiet wdrożeniowy z zakresu obsługi klienta i obsługi programów,
-Karty rabatowe do znanych miejsc w Rzeszowie,
-Darmową kawę, wodę i owoce dla każdego pracownika bez limitu,
-Chill room - pomieszczenie do odpoczynku na przerwie,
-Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia - nawet po 3 miesiącach pracy! Najpierw wszystkiego Cię nauczymy, a później możesz liczyć na nasze wsparcie w pracy zdalnej lub hybrydowej.
Nie zwlekaj - aplikuj!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing