Numer oferty: StPr/25/0392
• obsługa zgłoszeń serwisowych od klienta zewnętrznego
• analiza i weryfikacja zgłoszeń, dokumentowanie, nadzór na realizacją
• kontakt z klientem, realizacja zapisów umowy serwisowej, monitorowanie parametrów SLA
• adresowanie udokumentowanych zgłoszeń do odpowiedniej grupy współpracowników
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: e-mail kontaktowy: hr@bsb.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.