Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0264


Obowiązki:

•przyjmowanie zgłoszeń od klienta zewnętrznego
•przeprowadzenie wywiadu według posiadanych instrukcji i wiedzy o produkcie
•klasyfikacja zgłoszeń według karty serwisowej produktu i klienta
•potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia do klienta zewnętrznego
•adresowanie zgłoszeń do odpowiedniej grupy funkcjonalnej
•monitorowanie czasu reakcji i czasu rozwiązania zgłoszenia



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, Pakietu Office
  • biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe o kierunku informatyka, bankowość, ekonomia, lub pokrewneumiejętność prowadzenia rozmów z klientem


Miejsce pracy: Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: e-mail: hr@bsb.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/02/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Bazy danych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi